З цієї нагоди учням 4 класу було проведено Урок мужності ,,Слава та шана добровольцям''.
Команда педагогічн колективу Олександрівського ліцею стала учасником спортивно-масового благодійного заходу "З Україною в серці!", який був організований з метою збору коштів для забезпечення потреб Збройних Сил України, а саме, купівлю автомобіля "БАГІ" для 57 бригади 34 батальйону. Під час змагань учасники нашої команди продемонстрували згуртованість, кмітливість та неабияку витривалість, за що отримали першість! Разом до перемоги
Закони України | |
---|---|
Закон України "Про День Соборності України" від 13.11.2014 № 871/2014 | Відкрити... |
Закон України "Про Державний Гімн України" від 06.03.2003 №602-IV | Відкрити... |
Закон України "Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті" від 09.04.2015 №314-VIII | Відкрити... |
Закон України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" від 09.04.2015 № 317-VIII | Відкрити... |
Закон України "Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років" від 09.04.2015 №315-VIII | Відкрити... |
Укази Президента України | |
Указ Президента "Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді" від 12.06.2015 № 334/2015 | Відкрити... |
Указ Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки» від 13.10.2015 №580/2015 | Відкрити... |
Указ Президента України «Про День Гідності та Свободи" від 13.11.2014 №872/2014 | Відкрити... |
Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 «Про День Соборності України» | Відкрити... |
Указ Президента України "Про День захисника України" від 14.11.2014 №806/2014 | Відкрити... |
Указ Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 серпня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо захисту України та зміцнення її обороноздатності" від 24.09.2014 №744/2014 | Відкрити... |
Указ Президента України від 27.04.2009 № 272/2009 «Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції «Пам'ятати. Відродити. Зберегти» | Відкрити... |
Указ Президента України від 24.03.2012 № 212 «Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні» | Відкрити... |
Указ Президента України від 25.10 2002 № 948 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді» | Відкрити... |
Постанови, Розпорядження, Доручення Кабінету Міністрів України | |
Постанова Верховної Ради України від 28.01.1992 № 2067-ХІІ «Про Державний прапор України» | Відкрити... |
Постанова Верховна Рада України від 19.02. 1992 № 2137-ХП «Про Державний герб України». | Відкрити... |
Накази Міністерства освіти і науки України | |
Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 16.06.2015 № 641 | Відкрити... |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти» | Відкрити... |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді» | Відкрити... |
Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх «навчальних закладів України» | Відкрити... |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України» | Відкрити... |
Методичні рекомендації МОН України від 19.05.2015 щодо національно – патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах | Відкрити... |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 31.03.2017 №519 " Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні" | Відкрити... |
Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641 Наказ МОН № 527 від 06.06.2022 року | Відкрити... |
Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 червня 2022 року № 527 Наказ МОН № 586 від 23.06.2022 року | Відкрити... |
Листи Міністерства освіти і науки України | |
Лист Міністерства освіти і науки України від 5.09.2015 № /9-455 «Щодо заходів з і відзначення Дня захисника України» | Відкрити... |
Лист Міністерства освіти і науки України від 23.04.2015 №1/9-211 «Про відзначення Дня пам'яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі» | Відкрити... |
Лист Міністерства освіти і науки України від 17.02.2015 № 1/9-78 «Про і організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» І («Джура») в навчальних закладах» | Відкрити... |
Лист Міністерства освіти і науки України від 05.02.2016 № 1/9-66 "Щодо вшанування подвигу учасників Революції гідності й увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні" | Відкрити... |
Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України Лист МОН № 1/6267-22 від 10.06.22 року | Відкрити... |
Заходи щодо реалізація Концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді та методичних рекомендацій щодо національно – патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах | Відкрити. |
20 лютого вся країна вшановує памʼять Героїв Небесної Сотні. Для учнів ліцею було проведено урок-пам'яті "Небесна сотня - перші Герої російсько-української війни", який нагадав події тих важких днів. Здобувачі освіти переглянули відеоматеріал, присвячений подвигу учасників Революції Гідності, прослідкували хронологію подій на Майдані, прослухали інформацію про полеглих земляків та вшанували їх пам'ять хвилиною мовчання.
16 лютого - День Єднання, метою якого є показати згуртованість та єдність українців навколо спільної ідеї, як єдиного народу, який прагне жити в мирі.
Учні та працівники ліцею не залишися осторонь, а прийняли активну участь у відзначенні свята.
Напередодні в холі навчального закладу було вивішено національний прапор, оформлено святкову фотозону, для учнів проведено тематичні виховні години.
Спільно з активом учнівського самоврядування було організовано флешмоб у підтримку єдності всього українського народу і нашої держави "Наші серця б'ються в ритмі України" та спільне виконання національного гімну.
№ п/п | Клас | Назва заходу | Форма проведення |
1 | 1 | Бесіда “Алгоритм дій при завалі” | онлайн - обговорення |
2 | 1 | Перегляд та обговорення мультфільму “Як поводитися при виявленні невідомих предметів” | онлайн - обговорення |
3 | 3 | Урок безпеки. Прочитай і запам'ятай! "Служби екстреного виклику" | складаємо пам'ятку |
4 | 3 | Щоб не трапилось біди, обережні будьте ви! | онлайн-вікторина |
5 | 4 | Обережно! Небезпечні предмети! | ситуаційно- рольова гра |
6 | 4 | Як правильно діяти і що робити під час авіаудару | розповідь - обговорення |
7 | 10 | Дітям про інформаційну безпеку | онлайн - презентація |
8 | 10 | Що робити, коли ворог застосував фосфорні бомби | онлайн - лекція |
9 | 10 | Правила поведінки під час повітряної тривоги | онлайн - презентація |
10 | 5 | Правила життя під час війни | онлайн - презентація |
11 | 11 | Фосфорні бомби: що це таке та як себе вберегти? | онлайн - лекція |
12 | 11 | Обережно! Вибухонебезпечні предмети | онлайн - презентація |
13 | 8 | Що робити, якщо станеться щось надзвичайне? | онлайн |
12 | 8 | Небезпека у натовпі | онлайн-перезентація |
13 | 6 | Правила поведінки під час обстрілу та авіаудару | онлайн-обговорення |
14 | 6 | Що потрібно робити, якщо ворог застосує хімічну зброю(отруєння хлором або аміаком) ? | онлайн-презентація |
15 | 7 | Складання пам’ятки “Мої дії в разі зустрічі з незнайомими озброєними людьми” | онлайн |
16 | 7 | Що категорично не можна публікувати в соцмережах? | онлайн-бесіда |
17 | 2 | Перегляд відео “Як діяти у разі знаходження вибухонебезпечного предмета” | онлайн-бесіда |
18 | 2 | Перегляд та обговорення відео “Порядок дій під час проведення евакуації” | онлайн-обговорення |
19 | 1-4 кл. | Правила безпеки вдома | онлайн-лекція мед.сестри |
20 | 5-11 кл | Правила безпеки на вулиці | онлайн-лекція мед.сестри |
Відеоматеріали (Інститут національної пам'яті)
Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління. Воно формується на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту.
Національно-патріотичне виховання в Олександрівській школі здійснюється на всіх етапах навчання, забезпечує всебічний розвиток, гармонійність і цілісність особистості, розвиток її здібностей та обдарованість, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, виховання громадянина України, здатного до самостійного мислення, суспільного вибору і діяльності, спрямованої на процвітання України.
Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління. Воно формується на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту.
Національно-патріотичне виховання в Олександрівській школі здійснюється на всіх етапах навчання, забезпечує всебічний розвиток, гармонійність і цілісність особистості, розвиток її здібностей та обдарованість, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, виховання громадянина України, здатного до самостійного мислення, суспільного вибору і діяльності, спрямованої на процвітання України.
- формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;
- виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;
- формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України;
- збереження і продовження українських культурно-історичних традицій;
- виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;
- формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;
- формування соціальної активності;
- виховання правової культури особистості;
- формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;
- формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху
- сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
- виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.
За різнuмu данuмu від 600 до 800 тuсяч осіб зі всього СРСР бралu участь у ліквідації наслідків на ЧАЕС. Від 4 000 до 10 000 осіб загuнуло від наслідків вuбуху. Понад 70 тuсяч з нuх сталu інвалідамu.
Під радіоактuвне вunромінювання внаслідок вuбуху у Чорнобuлі nотраnuло 1,9 млн людей в Україні. В цю статuстuку не входять лікарі, які отрuмалu оnромінення, лікуючu зараженuх радіацією людей. В цю статuстuку не ввійшлu людu, які nомерлu від суnутніх хвороб, nроте отрuмалu nроменеву хворобу чu рак внаслідок оnромінення. В Цю статuстuку не ввійшлu родuчі ліквідатоів, які отрuмалu від нuх дозу радіації.
Прямо на місці аварії nомерла 31 людuна – це nерсонал станції та nожежнuкu, які nершuмu nрuїхалu на місце аварії та ліквідовувалu nожежу. Стержні графіту булu розкuдані всюдu, nожежнuкu отрuмалu настількu велuку дозу радіації, що блювалu та втрачалu свідомість на місці. Вонu усвідомлювалu, що гасячu пожежу, отрuмують дозу радіації несумісну із жuттям, nроте nродовжувалu свою роботу зарадu nорятунку нашuх жuттів. Якбu nожежнuкu, які nершuмu nрuїхалu на аварію не локалізувалu горіння навколо четвертого реактору – nожежа могла б розnовсюдuтuсь на інші енергоблокu і наслідкu катастрофu булu б в разu більшuмu.
Світла nам’ять всім тuм, хто nоклав свої жuття борячuсь із невuдuмuм ворогом–радіацією.
День Героїв Небесної Сотні — пам'ятний день, що відзначається в Україні 20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні.
Цього дня в Олександрівській ЗШ І-ІІІ ст. було проведено виховний захід. учням розповіли про те, що сумний список Небесної Сотні відкрився 22 січня 2014 року, коли від вогнепальних поранень під час сутичок у центрі столиці загинули активісти Майдану Сергій Нігоян та Михайло Жизневський. Того ж дня в лісі під Києвом було знайдено тіло зі слідами тортур активіста Юрія Вербицького. До 18 лютого 2014 року вже налічувалось 9 загиблих. З 18 по 21 лютого на Майдані загинуло найбільше людей – 84 герої, після 21 лютого – ще 18.Окрім українців, жертвами режиму стали білоруси, вірмени та грузини. Усі вони увійшли до меморіалу борців за українську Незалежність – до Небесної Сотні. 104-м Героя Небесної Сотні посмертно присвоєно звання Героїв України, а троє іноземців посмертно нагороджені орденами Героїв Небесної Сотні.
Школярі прослухали розповідь, декламували вірші, передлядали відеоматеріал "Майдан. Історія".
Наприкінці всі присутні хвилиною мовчання вшанували пам`ять загиблих героїв.
15 лютого – День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Саме цього дня 1989 року з Афганістану були виведені радянські війська, які протягом десяти років брали участь у війні на території цієї країни. Її ніхто не оголошував, але вона забрала життя __ українців і залишила по собі невиліковні рани у 150 тисячах українських родин.
Напередодні цього дня в Олександрівській ЗШ І-ІІІ ступенів пройшов виховний захід «Афганістан: героїзм крізь біль і сум», присвячений світлій пам’яті усіх померлих та героїчному подвигу виживших солдат. Педагог-організатор Щербина Н.В., вчитель історії Комарова Л.П. та актив шкільного парламенту розповіли присутнім про події тих років, про тяжкі випробування, які випали на долю наших співвітчизників.
Битва під Крутами один із важливих сюжетів сучасної української пам’яті . Тоді у січні 1918 року український студентський курінь обороняв Київ від наступу біьшовицької армії Михайла Муравйова. Трагічна загибель студентського куреня під Крутами стала символом патріотизму і жертовності у боротьбі за незалежну Україну. Сьогодні, 29 січня в 102 річницю трагічного і героїчного бою школярі Олександрівської ЗШ підготували і провели захід під час якого ознайомили шкільну громаду з предедісторією події з перебігом бою. Вшанували пам’ять юнаків –героїв замордованих більшовицькими катами в бою під Крутими. Присутні переглянули кадри докуентального фільту про подвиг героїв Крут. Ученицями 7 та 8 класу було прочитано вірш П. Тичини «На Аскольдовій могилі…». На завершення всі учасники заходу заспівали Гімн України.
День Соборності України — національне свято України, що відзначається щороку 22 січня. Сьогодні соборність не обмежується лише ідеєю збирання етнічних земель у рамках національної держави, а передбачає також духовне єднання всього населення країни незалежно від національності.
В Олександрівській ЗШ І-ІІІ ступенів було організовано та проведено ряд заходів щодо відзначення свята - виховні години, уроки пам'яті, виховний захід та загальношкільний флешмоб.
Головним завданням було пригатати історичні події, політичних діячів та донести до учнів те, що соборність — це забезпечення справжнього суверенітету і незалежності народу, міцний фундамент для побудови процвітаючої демократичної національної держави.
Тренінг "Сучасне патріотичне виховання на засадах духовного гуманізму" зібрав у Трускавці кращих з кращих педагогів з України. Погодьтесь, дорога (а це в декого - від крайніх кордонів Сходу з кількома пересадками), домовляння про заміни, кошти на поїздку - це тільки вершинка айсбергу... Долати всі труднощі задля того, щоб переусвідомити з тими, кому це також болить, поняття сучасного патріотизму, який обєднує, а не розсварює між собою - здатні тільки люди з глибокою внутрішньою мотивацією
2- 6 грудня пролетіли як мить...
Дні натхненної співпраці, доскіпливих пошуків, щирої відвертості, щирого єднання... Купа всіляких тренінгових вправ ясно й абсолютно чітко виявила , що немає жодних границь між регіонами України, жодних відмінностей у світовідчутті своєї українськості. Чуєте, панове політики?!,, МИ - єдині і не смійте нас розсварювати й надалі!
Зріднились душами, сплелись думками та ідеями, які розвеземо по всій Україні
Гарячі обіцянки зустрітись ще і ще раз, бо стільки ж лишились ще несказанного, яке так солодко обговорювати в колі однодумців...
Кожен з присутніх повернувся в стіни рідної школи переповнений ідеями та практичними навичками нових форм і методів виховання майбутніх патріотів нашої неньки України.
Учасником тренінгу від нашої школи була класний керівник 7 класу Артеменко Оксана Григорівна
В рамках проведення завершального етапу навчання з предмету "Захист Вітчизни", 24-26 квітня 2019 року проводилися навчально-польові заняття учнів 11 класу.
Щорічно у квітні для учнів 11 класів за сприяння Олександрійської райдержадміністрації та командування ї військових частин А-1405 З Збройних Силах України та 2269 Національної гвардії Україн проводяться ознайомчі заняття з підготовки допризовної молоді до служби у Збройних Силах України та інших державних військових формуваннях.
Учні були ознайомлені з історією, бойовим шляхом військових частин.
Майбутні захисники знайомилися та вивчали зразки стрілецької зброї. Продовження занять відбулося на стрільбищі, де були проведені практичні заняття з володіння зброєю.
17 травня 2019 року на базі Головківського НВК відбувся районний етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура"), учасниками якого стали учні нашої школи рій "Патріоти України"
Із вітальним словом до учасників звернувся перший заступник голови Олександрійської РДА Коваль Ю.Л., голова Олександрійської районної ради Коріненко О.А., заступник голови Приютівської ОТГ Чемерис І.А., сільський голова Кузьменко Т.В.
Після урочистої частини, під звуки козацького маршу рої відбули в локації для проходження етапів "Впоряд", "Смуга перешкод", "Стрільба", "Рятівник", "Відун", "Пластун".
Наша команда, з спритністю і витривалістю пройшла всі випробування. Не зважаючи, що члени нашої команди були в найменшій віковій категорії гідно йшли своєю командою до перемоги.
Переможці були нагороджені грамотами відділу освіти за участь у грі та сертифікатами. З позитивними незабутніми враженнями від гостинної головківської землі, зі шквалом вируючих емоцій, із грандіозними планами на майбутні перемоги учасники змагань повернулись до домівок.
На базі аграрного ліцею зібрались юнаки для участі у змагання з допризовної підготовки юнаків.
Команда нашої школи гідно і з честю показала свої вміння та навички і посіла почесне ІІ місце. Тож з гордістю вітаємо наших майбутніх захисників Вітчизни
http://www.memory.gov.ua/multimedia
Пам'ять священна
Ми свято шануємо пам'ять усіх,
Хто власним життям нашу юність зберіг,
Хто впав за свободу у грізну годину,
За землю священну, за Україну!
Війна... Це страшне слово принесло нещастя мільйонам людей. Вибухи, постріли, поранення, втрати… Все далі відходять грізні роки. Але не згасає пам'ять про тих, хто приніс на вівтар Великої Перемоги своє життя, хто поліг у боях заради щастя інших. 9 травня – учні Олександрівської школи, в пам'ять про померлих та з повагою перед живими, стали учасниками мітингу. Вихованці розповідали вірші, покладали квіти та дякували визволителям за подаровану їм перемогу.
21 лютого - Міжнародний день рідної мови в Олександрівській ЗШ І-ІІІ ступенів пройшов під гаслом «Вивчай українську – говори українською!».
Розпочався день з урочистої лінійки «Поки живе мова – житиме й народ». Одинадцятикласниці розповіли учням про «Солов’їну, барвінкову українську мову». Учні розповідали вірші, присвячені рідній мові і всі разом заспівали пісню «Гімн українській мові».
Продовженням було свято «Як парость виноградної лози плекайте мову», яке підготували учні п’ятого та шостого класів разом з учителем української мови та літератури Осикою А.Ф. Багато цікавого та нового дізналися школярі про красу і багатство нашої мови. У ході заходу пояснювали значення фразеологізмів, відгадували загадки. На завершення подивилися казку «Колобок» на сучасний лад.
Цей день видався насиченим і сповненим цікавості та любові до української мови
0 лютого в Україні відзначили 5-ту річницю найкривавіших подій на майдані, на Інститутській вулиці в Києві. Цього дня 2014 року під час Єврореволюції силові підрозділи режиму Януковича розстрілювали протестувальників. Всього за день було до ста жертв. Їх назвали «Небеснею Сотнею»
Вшанувати пам’ять Героїв Небесної Сотні зібралися учні і вчителі Олександрівської школи.
Учні 5-7 класів під керівництвом вчителя історії Комарової Л.П. підготували цікаву і змістовну літературно-історичну композицію про події тих днів у Києві.
Вчитель інформатики Бець О.С. підготувала підбірку фрагментів кінохроніки про масові розстріли протестувальників. В глибокій тиші дивились учні на портрети Героїв Небесної Сотні.
Закінчився захід хвилиною мовчання. Певні, що почуте і побачене закарбувалося в пам’яті учнів, вони запам’ятають події тих днів.
День пам'яті воїнів-інтернаціоналістів
День Соборності України
22 січня увійшов в історію нашої держави як День Соборності України.
Рівно 100 років тому, 22 січня 2019 року об’єдналися Українська Народна Республіка та Західноукраїнська Народна Республіка в єдину соборну державу. Сьогодні весь український народ із вдячністю згадую тих героїв, хто словом і багнетом намагався відродити незалежну соборну Українську державу.
В цей день учні Олександрівської школи зібралися в актову залу на урочистий захід «Свято єдності українського народу».
Перед учнями школи виступили старшокласниці Шаповал Тетяна, Кандейкіна Діана з літературною композицією.
Завуч школи з виховної роботи Руденко О.М. щиро привітала учнів з Днем Соборності України, побажала козацького здоров’я, добра, миру, злагоди, процвітання.
Учасники заходу, а також учителі та учні школи утворили «Живий ланцюг», і виконали Державний Гімн України.
Онлайн-тур колишньою грецькою колонією Ольвією
Миколаївський обласний краєзнавчий музей
Миколаївський обласний художній музей ім. В.В. Верещагіна
Національний музей Тараса Шевченка
Будинок-музей Тараса Шевченка на Майдані Незалежності у Києві
Національний Музей Народного Мистецтва Гуцульщини та Покуття
Національний музей “Чорнобиль”
Музей історії Острозької академії
Музей грошей Національного банку України
Національний художній музей України
Львівський музей історії релігій
Віртуальна екскурсія Музеєм археології в Батурині
Віртуальна екскурсія Музеєм Павла Тичини
Музей Визвольної боротьби Юрія Микольского
Українські віртуальні музеї (каталог)
Музей слідопитів у Нових Петрівцях (відео)
Музей мікромініатюри М.Сядристого (відео)
Музей козацької страви у Пирогові (відео)
Музей народної архітектури та побуту України (відео)
Відео-екскурсії музеями Західної України (відеоканал)
Державний музей авіації України (відео)
Музейне коло Прикарпаття: музей історії міста Тисьмениці ім.С. Гаврилюка
Iсторiя розвитку iнформацiйних технологiй в Українi
№ п/п | Клас | Назва заходу | Форма проведення |
1 | 1 | Бесіда “Алгоритм дій при завалі” | онлайн - обговорення |
2 | 1 | Перегляд та обговорення мультфільму “Як поводитися при виявленні невідомих предметів” | онлайн - обговорення |
3 | 3 | Урок безпеки. Прочитай і запам'ятай! "Служби екстреного виклику" | складаємо пам'ятку |
4 | 3 | Щоб не трапилось біди, обережні будьте ви! | онлайн-вікторина |
5 | 4 | Обережно! Небезпечні предмети! | ситуаційно- рольова гра |
6 | 4 | Як правильно діяти і що робити під час авіаудару | розповідь - обговорення |
7 | 10 | Дітям про інформаційну безпеку | онлайн - презентація |
8 | 10 | Що робити, коли ворог застосувавфосфорні бомби | онлайн - лекція |
9 | 10 | Правила поведінки під час повітряної тривоги | онлайн - презентація |
10 | 5 | Правила життя під час війни | онлайн - презентація |
11 | 11 | Фосфорні бомби: що це таке та як себе вберегти? | онлайн - лекція |
12 | 11 | Обережно! Вибухонебезпечні предмети | онлайн - презентація |
13 | 8 | Що робити, якщо станеться щось надзвичайне? | онлайн |
12 | 8 | Небезпека у натовпі | онлайн-перезентація |
13 | 6 | Правила поведінки під час обстрілу та авіаудару | онлайн-обговорення |
14 | 6 | Що потрібно робити, якщо ворог застосує хімічну зброю(отруєння хлором або аміаком) ? | онлайн-презентація |
15 | 7 | Складання пам’ятки “Мої дії в разі зустрічі з незнайомими озброєними людьми” | онлайн |
16 | 7 | Що категорично не можна публікувати в соцмережах? | онлайн-бесіда |
17 | 2 | Перегляд відео “Як діяти у разі знаходження вибухонебезпечного предмета” | онлайн-бесіда |
18 | 2 | Перегляд та обговорення відео “Порядок дій під час проведення евакуації” | онлайн-обговорення |
19 | 1-4 кл. | Правила безпеки вдома | онлайн-лекція мед.сестри |
20 | 5-11кл | Правила безпеки на вулиці | онлайн-лекція мед.сестри |
№ п/п | Клас | Назва заходу | Форма проведення |
1 | 1 | Бесіда “Алгоритм дій при завалі” | онлайн - обговорення |
2 | 1 | Перегляд та обговорення мультфільму “Як поводитися при виявленні невідомих предметів” | онлайн - обговорення |
3 | 3 | Урок безпеки. Прочитай і запам'ятай! "Служби екстреного виклику" | складаємо пам'ятку |
4 | 3 | Щоб не трапилось біди, обережні будьте ви! | онлайн-вікторина |
5 | 4 | Обережно! Небезпечні предмети! | ситуаційно- рольова гра |
6 | 4 | Як правильно діяти і що робити під час авіаудару | розповідь - обговорення |
7 | 10 | Дітям про інформаційну безпеку | онлайн - презентація |
8 | 10 | Що робити, коли ворог застосувавфосфорні бомби | онлайн - лекція |
9 | 10 | Правила поведінки під час повітряної тривоги | онлайн - презентація |
10 | 5 | Правила життя під час війни | онлайн - презентація |
11 | 11 | Фосфорні бомби: що це таке та як себе вберегти? | онлайн - лекція |
12 | 11 | Обережно! Вибухонебезпечні предмети | онлайн - презентація |
13 | 8 | Що робити, якщо станеться щось надзвичайне? | онлайн |
12 | 8 | Небезпека у натовпі | онлайн-перезентація |
13 | 6 | Правила поведінки під час обстрілу та авіаудару | онлайн-обговорення |
14 | 6 | Що потрібно робити, якщо ворог застосує хімічну зброю(отруєння хлором або аміаком) ? | онлайн-презентація |
15 | 7 | Складання пам’ятки “Мої дії в разі зустрічі з незнайомими озброєними людьми” | онлайн |
16 | 7 | Що категорично не можна публікувати в соцмережах? | онлайн-бесіда |
17 | 2 | Перегляд відео “Як діяти у разі знаходження вибухонебезпечного предмета” | онлайн-бесіда |
18 | 2 | Перегляд та обговорення відео “Порядок дій під час проведення евакуації” | онлайн-обговорення |
19 | 1-4 кл. | Правила безпеки вдома | онлайн-лекція мед.сестри |
20 | 5-11кл | Правила безпеки на вулиці | онлайн-лекція мед.сестри |
№ п/п | Назва заходу | Терміни виконання | Примітки |
1 | Відзначення Дня Героїв Крут | 19.01.2019 | |
2 | Урочистості з нагоди Дня Соборності України | 22.01.2019 | |
3 | День Героїв Небесної Сотні | 20.02.2019 | . |
4 | Участь у ІІІ (Всеукраїнському) етапі дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – «Джура – 2019» | Травень | |
5 | Участь у грі-квесті до Дня Конституції України: | Червень | |
6 | Участь у заочному конкурсі флешмобів до Дня Незалежності України «Україна назажди» | 24.08.2019 | |
7 | Участь у Всеукраїнському національно-патріотичному русі дітей та молоді «Україна назавжди! Твоєю справою, силою, волею…» | Листопад |
https://padlet.com/oksano4ka_25/7yczufvwtk2r
МИР НА ЗЕМЛІ — ЦЕ ДІМ І МАМА, Й ТАТО,
Й ЛЮБОВІ СТІЛЬКИ — ПРОСТО ЧЕРЕЗ КРАЙ!
ЦЕ ТА ЗЕМЛЯ, ДЕ ЩАСТЯ Є БАГАТО
І В КОЖНІЙ ХАТІ — ХЛІБА КОРОВАЙ.
21 ВЕРЕСНЯ УКРАЇНА РАЗОМ З ІНШИМИ КРАЇНАМИ СВІТУ ВІДЗНАЧАЄ МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МИРУ. НАША ДЕРЖАВА ПРОТЯГОМ БАГАТЬОХ СТОЛІТЬ НЕ РАЗ ВІДЧУВАЛА, ЩО ТАКЕ ВІЙНА. БАГАТО УКРАЇНСЬКИХ РОДИН ЗАЗНАЛИ ВТРАТ ТА ГОРЯ. СЬОГОДЕННЯ СТАЛО ЩЕ ОДНИМ УСВІДОМЛЕННЯМ ТОГО БОЛЮ, ЯКИЙ ЗАВДАЄ ВІЙНА.
САМЕ ЦЬОГО ДНЯ В ОЛЕКСАНДРІВСЬКІЙ ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ ПРОЙШОВ ФЛЕШМОБ, ПРИСВЯЧЕНИЙ ЦЬОМУ ДНЮ. УЧНІ ШКОЛИ УТВОРИЛИ ГОЛУБА, ЩОБ ТАКИМ ЧИНОМ ПІДТВЕРДИТИ ВІДДАНІСТЬ ІДЕАЛАМ МИРУ. В УСЬОМУ СВІТІ СИМВОЛОМ МИРУ ВВАЖАЄТЬСЯ БІЛИЙ ГОЛУБ. ТАКА АКЦІЯ ЗАСВІДЧУЄ ПРАГНЕННЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ЖИТИ В МИРНІЙ КРАЇНІ!
1. Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 «Про День Гідності та Свободи»;
2. Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 «Про День Соборності України»;
3. Указ Президента України від14.10.2014 № 806 «Про День захисника України»;
4. Указ Президента України від 24.09.2014 № 744 «Про невідкладні заходи щодозахисту України та зміцнення її обороноздатності»;
5. Стратегія державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства вУкраїні, затверджена Указом Президента України від 24 березня 2012 року № 212;
6. Концепція допризовної підготовки і військово-патріотичного вихованнямолоді, схвалена Указом Президента України від 25 жовтня 2002 року № 948;
7. Постанова Кабінету Міністрів України від 28.01.2009 № 41 «Про затвердженняДержавної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2009-2015 роки»;
8. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2009 № 1494 «Прозатвердження Плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного вихованняучнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основітематичних екскурсій з відвідуванням об’єктів культурної спадщини»;
9. Доручення Кабінету Міністрів України від 05.05.2009 № 22966/1/1-09 та Планорганізації виконання положень Указу Президента України від 27.04.2009 № 272«Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції «Пам’ятати. Відродити.Зберегти»;
10. Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена наказомМіністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти інауки України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризмуУкраїни від 27.10.2009 № 3754/981/538/49;
11. наказ Міністерства освіти і наукиУкраїни від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посиленнянаціонально-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді»;
12. наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «ПроОсновні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальнихзакладів України»;
13. наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439«Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки внавчальних закладах України»;
14. лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 № 1/9-412 «Пропроведення Уроків мужності»;
15. лист Міністерства освіти і науки України від 25.07.2014 № 1/9-376«Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальнихзакладах у 2014/2015 навчальному році»;
16. лист Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України від 09.08.2012 № 1/9-557 «Про методичнірекомендації з громадянської освіти та виховання у навчальних закладах у2012/2013 навчальному році» ;
17. лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.07.12 № 1/9-530«Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобамипозакласної роботи».
18. лист Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України від 09.08.2012 № 1/9-557 «Про методичнірекомендації з громадянської освіти та виховання у навчальних закладах у2012/2013 навчальному році» ;
19. лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.07.12 № 1/9-530«Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобамипозакласної роботи».