• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Бібліотека

Вітаю вас, шановні користувачі!

/Files/images/1388781511.gif



В нашій бібліотеці можна


· взяти цікаву книгу;
· отримати будь-який документ з фонду бібліотеки для користування у читальному залі;
· користуватися електронними ресурсами;
· скористатися тематичними папками, що постійно оновлюються новою інформацією;
· взяти участь у проведенні свят, конкурсів, вікторин, виставок книг;
· знайти в мережі Інтернет потрібну для навчання інформацію та інше.

/Files/images/1830178qyjed01h98.gif

Леся Українка//150 років від Дня народження//Цікаві факти про письменницю

Звіт проведення Всеукраїнськогомісячника шкільних бібліотек

З 01 по 31 жовтня 2020 року проводився Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом «Шкільна бібліотека та екологічна просвіта учнів».
Головна мета Всеукраїнського місячника – привернення уваги до екологічних проблем і активізація роботи бібліотеки з екологічної просвіти підростаючого покоління спільно з учасниками освітнього процесу. План проведення заходів був розміщений на сайті закладу.
У рамках місячника у бібліотеці була оформлена книжкова виставка «Природа – колиска людства» та проведено анкетування учнів 6-9 класів «Довкілля і я». Екологічне анкетування показало, що учні знають, що вивчає наука екологія. Їм відомо про проблеми з довкіллям у всьому світі, а самі вони намагаються допомогти, саджаючи нові дерева, квіти і найголовніше - проявляють бережливе та поважне ставлення до природи. Першокласникам була проведена екскурсія до бібліотеки «У світі книги чарівної». У затишній обстановці дітлахи переглянули цікаві книги про природу. А потім ще й поставили коротеньку виставу «Ходить гарбуз по городу».
Читайлики із захопленням створювали колаж «Бережіть свою планету» . У ході наполегливої і творчої роботи школярі усвідомили, що потрібно докорінно змінити своє ставлення до природи та її ресурсів. Адже природа дарує стільки енергії і позитивних емоцій, що люди просто зобов’язані жити з нею в гармонії. ( Пазинич Д., Коваль К., Тотом А., Куторкін О.)
Неймовірні краєвиди, веселкові кольори дерев та кущів, які одягнулися в осінь та причаїлися. Що може бути краще?! Це надихає! Надихає на творчість, на читання віршів про природу. У затишному саду школи пройшли голосні читання віршів відомих українських письменників «Природа – муза видатних поетів». Вразили аматори при читанні своєю задушевністю, теплотою і дивовижною щирістю.
( 4клас - Маринко Д., Ішуніна М., 5 клас- Коваль К.,6 клас – Блонська В., Олексюк С., Федор В.)
А любителі книги побували на бібліотечному уїк-енді «З книгою на природі». На якому школярі презентували свої улюблені книги природничої тематики.(Тесленко К., Маринко Е., Ніколенко А.,Олексюк С., Федор В., Блонська В.)
Протягом місяця пройшло багато цікавих заходів: конкурс малюнків «Земля радіє від краси», прес-шоу «Екологія і ми», конкурс-подорож «Казка вчить, як з природою дружить», школярі складали онлайн-пазли «Екологічні гасла» та ін.
Діти переконалися, що вони - частинка природи, частинка Всесвіту. І хто, як не вони, мають берегти наше прекрасне довкілля. Природа, її краса і велич залишаються нашим головним скарбом.

План
проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек«Шкільна бібліотека та екологічна просвіта учнів»

Цікаві новини про книги за цим посиланням https://liskovaaa.blogspot.com/p/blog-page_88.html


ЗВІТ МІСЯЧНИКА ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК

wym-1572342530836

/Files/images/bbloteka/IMG_20191017_103251.jpg

/Files/images/bbloteka/IMG_20191018_131144.jpg

/Files/images/bbloteka/IMG-913dc238729da75c3dfab79907611635-V.jpg

/Files/images/bbloteka/IMG_20191022_130036.jpg

ПЛАН РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ

НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

wym-1572342041256

/Files/images/muzey/depositphotos_26420479-stock-photo-kids-in-a-library.jpg

ПЛАН

проведення Всеукраїнського місячника

шкільних бібліотек – 2019

«Бібліотека Нової української школи – простір

для освітніх можливостей кожного учня»

з/п

Дата

Назва заходу

Місце проведення

Відповідальний

Відмітка

про

виконання

1

2

3

4

5

6

1

жовтень

Дублер-шоу «Бібліотекар на час»

Бібліотека

Сергієнко Л.А.

2

жовтень

Виставка- конкурс «Закладка – подарунок книзі»

Бібліотека

Класні керівники

3

жовтень

«Незвичайні бібліотеки світу» інформаційно-пізнавальна година

Бібліотека

Сергієнко Л.А.

4

жовтень

Бібліоскринька «Залиш своє побажання для бібліотеки»

Читальна зала

Сергієнко Л.А.

5

20.10-30.10.

Посвята другокласників у читачі

Бібліотеки

Сергієнко Л.А.

Кл.керівник

2 класу

6

07-11.10.

2019

День бібліотворчості: «Читаємо, малюємо, граємо»

Читальна

зала

Сергієнко Л.А.

7

15.10.19

Випуск буклету «Десять аргументів на користь читання»

Бібліотека

Сергієнко Л.А.

8

15-25.10

2019

Тематична виставка

«Улюблені книги наших читачів»

Бібліотека

Сергієнко Л.А.

9

17.10.

2019

Зустріч з першокласниками.

«Таємний скарб бібліотеки»

Бібліотека

Сергієнко Л.А.

Паук Т.П.

10

31.10

2019

Підведення підсумків місячника.

Бібліотека

Сергієнко Л.А.

Як підтримувати інтерес дитини до навчання

Порада № 1. Захопіться навчанням самі

Інтерес до нових знань, як і багато іншого, дитина переймає в батьків. Якщо ви любите дізнаватися щось нове, знаходити рішення різних завдань, розвивати нові навички – ваші діти теж полюблять це. Інтерес до нових знань заразливий. Показуйте своє захоплення новими відкриттями. Розповідайте про випадки, коли вам вдалося вирішити якусь важку задачу. Дозвольте дітям спостерігати за вашими зусиллями, коли ви створюєте або робите щось, і радістю від досягнення мети.

Порада № 2. Дослідіть разом з дітьми

Діти допитливі від природи. Розвивайте в них цю цікавість, показуючи приклад. Висловлюйте своє здивування щодо того, як у природі все влаштовано. Серйозно ставтеся до запитань, які ставлять діти: шукайте інформацію в книгах або в Інтернеті. Дивіться разом з дітьми науково-популярні передачі по телевізору, обговорюйте побачене. Проводьте вдома експерименти. В Інтернеті можна знайти багато прикладів цікавих експериментів – як відбувається виверження вулкана, як за допомогою харчових продуктів можна спостерігати за хімічними процесами тощо. Присвятіть цьому кілька годин у вихідні, і дитині завжди буде цікаво дізнаватися щось нове.

Порада № 3. Читайте разом з дитиною

Успішність дитини в школі багато в чому залежить від інтересу до навчання та навичок читання. Читайте дітям уголос. Читайте окремі сторінки разом або по черзі. Знайдіть книгу з цікавим сюжетом, яка спонукатиме вас читати розділ за розділом. Запишіть дітей до бібліотеки, кожного тижня беріть там нові книги. Коли діти зможуть читати самостійно, це стане для них можливістю дізнаватися щось нове та чудовою розвагою. Дітям, які вміють і люблять читати, легше дається навчання в молодших класах, де більшість завдань пов'язано з читанням.

Порада № 4. Тренуйте навички письма

Навички письма не менш важливі для успішності дитини, ніж читання. Батьки завжди звертають увагу на момент, коли їх дитина навчилася писати своє ім'я. Але не зупиняйтеся на цьому. Розвивайте навички письма з раннього віку так само, як і навички читання. Наприклад, коли дитина ще маленька, попросіть її розповісти, що намальовано на її малюнку, щоб ви могли зробити підпис. Попросіть її продиктувати вам, що приємне відбулося з нею за день, і запишіть це у щоденник. Коли дитина вчиться писати букви, запропонуйте їй самій заповнювати цей щоденник. Так ви аналізуєте події, що відбулися за день, і надаєте їм цінність, записуючи їх. Крім того, ці щоденники в майбутньому можуть стати цінним спогадом про дитинство.

Порада № 5. Цікавтеся, що дитина вивчає в школі

Діти в усьому беруть з нас приклад. Якщо ми виявляємо щиру цікавість до того, що дитина вчить у школі, інтерес з'явиться і в неї. Приділяйте небагато часу тому, щоб поговорити з нею про уроки. Цікавтеся, але не критикуйте. Обговоріть разом домашнє завдання. Поцікавтеся, як дитина збирається його виконувати. Ставте запитання, які вимагають розгорнутої відповіді. Не робіть завдання за неї – просто цікавтеся й підтримуйте.

Порада № 6. Організуйте дитині місце для навчанняНеважливо, де дитина вчить уроки – на кухні чи у себе в кімнаті. Важливо, щоб у неї було достатньо місця й часу, щоб зробити завдання, і щоб під рукою було все необхідне для цього. Якщо ви виділяєте дитині місце й визначаєте час для виконання домашніх завдань, вона починає сприймати навчання серйозно. Коли вона вчить уроки, телевізор і мобільний телефон повинні бути вимкнені. Час від часу контролюйте процес: підтримуйте малюка, хваліть його за виконану роботу. Зацікавленість і підтримка батьків важлива для нього більше, ніж слова.

Україна – держава соборна, одна на всіх, як оберіг










Тобі, Україно, мій ніжний народе,
Складаю я пісню святої свободи
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку
Аби ти щаслива була, Україно,
Моя Батьківщино!
22 січня 1919 року увійшло до національного календаря як велике державне свято – День Соборності України. Собор душі є у кожного із нас, а одним із головних завдань собору душі є знати і пам’ятати свою історію.
Виховання патріотизму молоді – одна з найактуальніших тем сьогодення, бо кожен розуміє, що тільки в єдності та згуртованості український народ зможе подолати всі негаразди та труднощі.
З метою формування національної свідомості школярів, виховання у них почуття патріотизму та з нагоди відзначення Дня Соборності України в бібліотеці закладу організовано літературно-ілюстративну виставку : «Україна – держава соборна, одна на всіх, як оберіг»

/Files/images/IMG_20190122_085120.jpg

Список літератури для ЗНО з української мови та літератури

УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ

Історична пісня «Ой Морозе, Морозенку», Історична пісня «Чи не той то Хміль», Маруся Чурай «Віють вітри», Маруся Чурай «За світ встали козаченьки», «Дума про Марусю Богуславку», Балада «Ой летіла стріла»

ДАВНЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

«Повість минулих літ» (уривки про заснування Києва, про помсту княгині Ольги), «Слово про похід Ігорів», Григорій Сковорода «De libertate», «Всякому місту – звичай і права», «Бджола та Шершень», афоризми

ЛІТЕРАТУРА КІНЦЯ ХІІІ - ПОЧ. ХХ СТ.

Іван Котляревський «Енеїда», «Наталка Полтавка» Г. Квітка-Основ’яненко «Маруся» Тарас Шевченко «Катерина», «Гайдамаки», «Кавказ», «Сон» («У всякого своя доля), «І мертвим, і живим, і ненарожденним…», «Заповіт» Пантелеймон Куліш «Чорна рада» Іван Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я», Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», Іван Карпенко-Карий «Мартин Боруля», Іван Франко «Гімн», «Чого являєшся мені у сні», «Мойсей»

ЛІТЕРАТУРА XX ст.

Михайло Коцюбинський «Тіні забутих предків», «Intermezzo» Ольга Кобилянська «Земля» Леся Українка «Contra spem spero!», «Лісова пісня» Микола Вороний «Блакитна Панна» Олександр Олесь «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..» Павло Тичина. «О панно Інно», «Пам'яті тридцяти», «Ви знаєте, як липа шелестить…» Максим Рильський «Молюсь і вірю. Вітер грає…» Микола Зеров "Київ - традиція" Микола Хвильовий «Я (Романтика)», Юрій Яновський «Дитинство», Володимир Сосюра «Любіть Україну», Валер’ян Підмогильний «Місто», Остап Вишня «Моя автобіографія», «Сом» Микола Куліш «Мина Мазайло», Богдан-Ігор Антонич «Різдво», Олександр Довженко «Україна в огні», «Зачарована Десна», Андрій Малишко «Пісня про рушник» ,Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти - людина...», «Задивляюсь у твої зіниці...», Олесь Гончар «Залізний острів», Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном», Василь Стус «Як добре те, що смерті не боюсь я», «О земле втрачена, явися!..», Іван Драч «Балада про соняшник», Ліна Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать», «Українське альфреско», «Маруся Чурай»

ТВОРИ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ЕМІГРАНТІВ:

Іван Багряний «Тигролови», Євген Маланюк «Стилет чи стилос?»

СУЧАСНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС:

Загальний огляд, основні тенденції. Постмодернізм як літературне явище.

Зимонька, зима

З метою розкриття ознаків зими; навчання учнів бачити і відчувати красу природи; заохочення дітей до творчості, складання загадок, казок, написання віршів; розвитку позитивно-емоційного ставлення до пізнання навколишнього; виховування почуття прекрасного бібліотекарем школи була проведена поетична година «Зимонька, зима». Школярі розповідали про зимові місяці, відгадували загадки, декламували твори українських поетів, а також власні вірші про зиму, грали в ігри та співали пісні, переглянули презентацію «Зимонька чарівниця». Кращі виконавці поетичних творів були нагороджені Грамотами та Дипломами.

Шкільна бібліотека - центр творчого розвитку дитини

2018-11-01

З метою популяризації книжки, зокрема актуалізувати і розширити знання учнів про творчість видатного українського педагога і письменника

В.О. Сухомлинського, рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек , який проходив під девізом «Шкільна бібліотека - центр творчого розвитку дитини», в шкільній бібліотеці (бібліотекар Сергієнко Л.А.) протягом жовтня проведено ряд заходів.

Була організована постійно діюча виставка «Його вічний слід на землі». Вчителі закладу мали змогу познайомитися з педагогічною спадщиною великого педагога, а діти із задоволенням почитати оповідання і казки В.Сухомлинського.

В третьокласників відбулася подорож до світу маленьких казок В.Сухомлинського «Людина починається з добра» (бібліотекар Сергієнко Л.А.).Учні 7 класу Соколенко С. та Кальга О. підготували цікаву розповідь про життєвий і творчий шлях великого педагога.

Школярі відгадували загадки, у яких відгадками були головні герої творів великого казкаря. Переглянули відео з казками «Як здивувався Мурко», «Зайчик і горобчик». В кінці подорожі школярі читали вірші про великого педагога та ілюстрували його твори.

Учні переконалися, що людина починається з добра. Добро – найголовніша риса характеру кожної людини. Твори В. Сухомлинського вчать бути щирими, добрими, справедливими ввічливими, також любити і шанувати батьків, свій край.

В рамках місячника пройшов конкурс дитячих ілюстрацій до творів митця «Малюю улюблену казку». Активну участь прийняли учні початкової ланки. (Пазинич Д. , Радіца С. – 3 клас, Олексюк С., Главан О., Федор В. – 4 клас, Сердешний В. – 2 клас)

У читальну залу на «Територію творчості»( релаксійна зона створена бібліотекаром) завітали читачі, щоб познайомила з книжковою виставкою «Власні ручки роблять гарні штучки» і попробувати свої вміння при виготовленні різних виробів. Чудові роботи продемонстрували:

Компальський Д., Олексюк Є. (2 клас), Білозор М., Безрукава А. , Романів Г.

(3 клас), Главан О., Олексюк С. (4 клас), Тимошенко А. ( 6 клас), Кальга О., Соколенко С. ( 7 клас).

Конкурс «Юних казкарів», що пройшов в бібліотеці виявив ряд талановитих учнів закладу. Вони презентували свої доробки з великим натхненням і артистизмом. ( Маринко Д., Ішуніна С. – 2 клас, Безрекава А., Коваль К. – 3 клас, Главан О., Бершавський В., Олексюк С. - 4 клас, Соколенко С. (7 клас).

Під девізом «Книгу завжди поважаєм, бо ми змалечку читаєм» в закладі відбувся флешмоб «Читаємо Сухомлинського». Школярі закладу читали свої улюблені твори великого педагога. Казки В.О.Сухомлинського поетичні, щирі, дотепні, з глибоким підтекстом, вони пойняті любов′ю до дитини, до рідного краю, ненав′язливо, часом обережним натяком вчать доброзичливості, поваги до старших, розумних та гарних вчинків.

Учні 2-4 класів переглянули буктрейлер «Бути людиною», створений бібліотекарем Сергієнко Л.А. за книгою В.Сухомлинського

Саме творчість є найважливішою складовою успішної, всебічно розвиненої особистості, тому головною метою діяльності бібліотеки освітнього закладу є створення умов для розвитку такої людини, її духовного зростання та творчої самореалізації засобами книги.

Бібліотека – це світ відкриттів, світ творчості, де формується читач-творець. Використовуючи різноманітні форми роботи, бібліотекар робить все, що від нього залежить, для того, щоб усі читачі – учні, вчителі, адміністрація закладу, батьки були переконані в тому, що бібліотека є орієнтиром у світі знань.

Подорож до країни Радості й Добра

« Якщо людина добре серце має,
Вона іде у світ добро творить,
В її очах любов і ласка сяє.
Така людина сонечком горить.
Шукаймо в людях доброт
І менше стане гіркоти»
Такими словами розпочалася подорож третьокласників до країни Радості й Добра, що відбулася в бібліотеці. Учні з задоволенням подивилися відео про життєвий і творчий шлях великого педагога, який писав про дітей і для дітей. Школярі відгадували твори великого письменника , ставили сценки за творами В. Сухомлинського, читали казки та оповідання. Грали в ігри.
Мандруючи Країною Радості і Добра, учні дізналися, що в ній є місто Читайликів , море Загадок, станція «Ігрова» та острів Театральний.А ще впевнилися, що краще жити в тій країні, де панують мир, радість, добро і злагода.Так, адже за словами Сухомлинського «людина починається з добра». І всі твори Василя Олександровича проникнуті добром. Вони навчають мистецтву бути людиною - доброю, чесною, щирою, справедливою.
Читайте книги В.О Сухомлинського! Вони навчать вас бачити і розуміти прекрасне, адже від розуміння краси, що нас оточує, починається все найкраще, що є в людині. А людина починається з добра.

Кiлькiсть переглядiв: 318

Коментарi