• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація для батьків

Як діяти батькам у випадку булінгу?



Увага! Батькам майбутніх першокласників

Олександрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Попельнастівської сільської ради Олександрійського району оголошує набір дітей 6-7 річного віку до 1 класу на 2021-2022 навчальний рік!Заяви приймаються щодня з 8.00 до 15.30До заяви має бути додано: 1. Копія свідоцтва про народження дитини. 2. Медична довідка.Ми чекаємо на Вас та Ваших дітей за адресою:с. Олександрівка вул. Зелена, 21а Олександрійського району, Кіровоградської області

Тел. 0950924822


САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ для закладів загальної середньої освіти


Зверніть увагу

У містах України прокотилась хвиля самогубств. Підлітки ковтають пігулки та стрибають з високоповерхівок. За інформацією правоохоронців, більшість дітей, які загинули, були учасниками груп у соціальних мережах, в яких психологічно тиснуть на дітей та буквально схиляють до самогубства. На що варто звернути увагу батькам та якими можуть бути основні ознаки участі дитини у «групах смерті»:

1. Віддаленість.

2. Втома.

3. Постійна сонливість.

4. Порізи на руках.

5. Нічне перебування в Інтернеті.

Психологи рекомендують: у разі якщо ви помітили зміни у поведінці вашої дитини – не кричіть на неї та не дорікайте. Краще спокійно розпочати розмову, дати дитині зрозуміти, що ви на її боці та завжди її захищатимете, за будь-яких обставин. Якщо випадок складніший – негайно зверніться до фахівця.



До уваги батьків! З понеділка, 25 січня, розпочинається навчальний процес. Заклад освіти працюватиме в звичному режимі.Нагадуємо, що продовжують діяти протиепідемічні заходи, яких необхідно дотримуватися!


Шановні батьки!

Відповідно до листа Міжнародного благодійного фонду «Допомоги постраждалим внаслідок дорожньо-транспортних пригод» від 18.01.2021 №18/01-21/1 просимо Вас подбати про те, що б у темний час доби та в умовах недостатньої видимості ваші діти на одязі мали нашивки чи наліпки світлоповертальних елементів або були в одязі, який має такі елементи.

Попіклуймося про збереження життя і здоров'я дітей разом!


Профілактика ГРВІ та сезонних вірусних захворювань. Основні засоби захисту в умовах пандемії Covid-19

З настанням холодної пори року створюються сприятливі умови для поширення збудників гострих респіраторних вірусних інфекцій, що призводить до зростання рівня захворюваності на ці інфекції, а також виникає загроза епідемії грипу. До групи гострих респіраторних вірусних інфекцій належить велика кількість вірусних захворювань, які перебігають з ураженням верхніх дихальних шляхів. Найбільш поширені ГРВІ: грип, парагрип, респіраторно-синцитіальна, аденовірусна та риновірусна інфекції, з 2019 року коронавірусна інфекція.

Рекомендації щодо профілактики захворювання на COVID-19 та гострих респіраторних захворювань та грипу.

·проводити наскрізне провітрювання приміщень та проведення вологих прибирань із використанням дезінфекційних засобів у приміщеннях;

·не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання;

·виділити приміщення для тимчасової ізоляції осіб з ознаками гострого респіраторного захворювання (в разі виявлення такої особи, вжити заходів для ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про випадок відповідний заклад охорони здоров’я);

·обмежити масові заходи в закритих приміщеннях;

·забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило, одноразові рушники, серветки тощо);

·проводити регулярну обробку рук спиртовмісним засобом та/або мити їх з милом;

·забезпечити медичні пункти необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту тощо);

·дотримуватися правил респіраторної гігієни (при кашлі та чханні прикривати рот і ніс серветкою або згином ліктя; відразу викидайте серветку в контейнер для сміття з кришкою і обробляйте руки спиртовмісним антисептиком або мийте їх водою з милом);

·користуватися одноразовими масками при необхідності, проводити їх заміну, як тільки вони стануть вологими чи забрудняться.



ПОРАДИ БАТЬКАМ П'ЯТИКЛАСНИКІВ:

(за підсумками адаптації учнів до навчання в основній школі)

1. Постійно тримайте в полі зору шкільне життя Вашої дитини, цікавтесь її успіхами, проблемами, труднощами.

2. Розвивайте інтерес дітей до навчання, стимулюючи пізнавальну активність дітей.

3. Станьте позитивним прикладом для дитини.

4. Виробіть разом із дитиною чіткий режим дня.

5. Розвивайте самостійність дитини до виконання домашніх завдань.

6. Постійно в невимушеній, доброзичливій атмосфері говоріть з дитиною про її друзів, однокласників.

7. Залучайте дитину до виконання елементарних господарських обов’язків.

8. Підтримуйте дитину у виборі захоплень, інтересів, сприяйте пошуку корисних і цікавих справ.

9. Навчіть дитину радитися з Вами, довіряти Вам.

10. Підтримуйте постійний зв'язок з дитиною.

Шановні батьки, майбутніх першокласників!

Впевнена,що саме ця інформація є для вас актуальною. Міністерство освіти і науки спільно ЮНІСЕФ запустили компанію НУМО.

Ця платформа розвитку дітей у віці 3-6 років містить корисні поради, цікаві вправи та ігри, які щодня допомагатимуть опанувати важливі навички дошкільнятам.

Ваша майбутня перша вчителька Даценко І.Ф.

НУМО: платформа розвитку дошкільнят – Центр Знаний

https://numo.mon.gov.ua/


Шановні батьки!

З 11.01. 2021р. по 24.01. 2021 р. у закладі зимові канікули.

Не залишайте дітей без догляду. Знайте, де і з ким бувають Ваші діти, чим вони займаються. Нагадуйте їй про правила дорожнього руху, не дозволяйте купляти петарди, запалювати бенгальські вогні. Не залишайте колючі, ріжучі предмети та сірники у легкодоступному для дітей місці. Обмежте перебування вашої дитини за межами дому у вечірній час. Не дозволяйте дітям відвідувати місця, де вживаються спиртні напої. Не забувайте нагадувати дітям про перебування в громадських місцях, необхідність носіння засобів індивідуального захисту та дотримання протиепідеміологічних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу. Пам’ятайте, на час канікул ви несете повну відповідальність за збереження здоров’я та життя вашої дитини!


Шановні батьки!

Комунальна установа «Олександрійський районний центр із обслуговування закладів освіти» Олександрійської районної ради Кіровоградської області щоденно здійснює моніторинг причин відсутності учнів у школі. Просимо з розумінням поставитися до ситуації, яка склалася у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19. Цьогоріч питання відвідування учнями школи є надзвичайно важливим.

/Files/images/изображение_viber_2020-09-06_17-13-16.jpg



Від чого залежить успіх виховання в сім’ї

1.Сприятливий мікроклімат у родині.

2.Спільна діяльність членів сім’ї.

3.Справедливий розподіл обов’язків, взаємодопомога та взаємопідтримка.

4.Спільний життєвий світогляд.

5.Оптимістичні настрої родини.

6.Особистий приклад батьків – головний метод родинного виховання (наслідування досвіду).

7.Шанування членів родини, повага до старших.

8.Бережливе ставлення до природи.

9.Активна участь дітей у сімейному житті.

10.Відсутність насилля в родині.

11.Збереження родинних традицій і звичаїв.

12.Відбір телепередач, інтернет-сайтів.

13.Любов до читання, створення родинної бібліотеки.


Поради батькам пятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9.Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

10. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

11. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.


Важливі моменти переходу з початкової школи в середню:

* Діти пізнають свої слабкі і сильні сторони.

* Діти вчаться дивитися на себе очима різних людей.

* Діти вчаться гнучко перебудовувати свою поведінку залежно від ситуації і людини, з якою спілкуються.

Труднощі переходу з початкової школи в середню:

* Поступове зниження інтересу до навчальної діяльності.

* Складні фізіологічні зміни, які супроводжують статеве дозрівання.

* Небезпечні експерименти (куріння, сумнівні знайомства, «погані» компанії).


Корисні поради батькам у вихованні дитини

Шановні батьки!

Давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, права, якщо насправді любимо своїх дітей і бажаємо їм щастя. Ці рекомендації допоможуть вам швидше набути батьківської мудрості.

1. Не нав'язуйте себе ніколи, і дітям зокрема

2. Якщо не знаєте, як вплинути, зупиніться.

3. Позбудьтеся у вашому спілкуванні з дітьми тих способів і форм впливу, які викликають у них протест чи негативну реакцію.

4. Вилучіть неприязнь до дитини і свої негативні емоції.

5. Дотримуйтесь принципу рівноправності й співробітництва.

6. Не фіксуйте увагу на невдачах.

7. Давайте якісні оцінки.

8. Не порівнюйте дитину з будь не ставте їй нікого за приклад.

9. Не висловлюйте дитині симпатії у надмірній формі.

10. Використовуйте різні форми словеснї підтримки.


Шановні батьки!

Осінні канікули тривають з 26.10.2020 по 30.10.2020 р. Не залишайте дітей без догляду. Знайте, де і з ким бувають Ваші діти, чим вони займаються. Випускаючи дитину на прогулянку, нагадуйте їй про правила дорожнього руху, про правила поведінки в громадських місцях. Постійно нагадуйте про правила власної безпеки. Не допускайте, щоб Ваші діти вживали алкогольні напої.Не забувайте про заходи безпеки в умовах пандемії Covid-19. Дотримуйтесь дистанції, нагадуйте дітям, про часте миття рук.Під час канікул відповідальність за життя та здоров’я дітей несуть батьки!

/Files/images/vihovna_robota/2й.jpeg


/Files/images/vihovna_robota/4й.jpg


Поради батькам гіперактивної дитини

ГІПЕРАКТИВНІСТЬ ТА СИНДРОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ

1. У своїх відносинах з дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть його в кожному випадку, коли він цього заслужив, підкреслюйте навіть незначні успіхи. Пам’ятайте, що гіперактивні діти ігнорують догани та зауваження, але чутливі до найменшої похвали.

2. Не вдавайтеся до фізичного покарання. Ваші стосунки з дитиною повинні грунтуватися на довірі, а не викликати страх. Дитина завжди повинна відчувати вашу допомогу і підтримку. Спільно вирішуйте труднощі, які виникають у дитини в процесі спілкування.

3. Частіше говоріть «так», уникайте слів « ні» і «не можна ».

4. Доручіть дитині частину домашніх справ, які необхідно виконувати щодня ( ходити за хлібом, годувати собаку і т. д.) і ні в якому разі не виконуйте їх за нього .

5. Заведіть щоденник самоконтролю і відзначайте в ньому разом з дитиною її успіхи вдома і в школі. Зразкові графи: виконання домашніх обов’язків, навчання в школі, виконання домашніх завдань.

6. Введіть бальну або знакову систему винагороди ( можна кожен хороший вчинок відзначати зірочкою, а певну їх кількість винагороджувати іграшкою, солодощами або давно обіцяною поїздкою).

7. Уникайте завищених або, навпаки, занижених вимог до дитини. Намагайтеся ставити перед ним завдання, що відповідають його здібностям.

8. Визначте для дитини рамки поведінки – що можна і чого не можна. Вседозволеність однозначно не принесе ніякої користі. Незважаючи на наявність певних недоліків, гіперактивні діти повинні справлятися із звичайними для всіх підростаючих дітей проблемами. Ці діти не потребують того, щоб їх усували від вимог, які застосовуються до інших.

9. Не нав’язуйте їй жорстких правил. Ваші вказівки повинні бути вказівками, а не наказами. Вимагайте виконання правил, що стосуються її безпеки і здоров’я, відносно інших не будьте настільки прискіпливі.

10. Зухвала поведінка вашої дитини – це його спосіб привернути вашу увагу. Проводьте з ним більше часу: грайте, вчіть, як правильно спілкуватися з іншими людьми, як вести себе в громадських місцях, переходити вулицю та іншим соціальним навичкам .

11. Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня. Прийом їжі, ігри, прогулянки, відхід до сну повинні відбуватися в один і той же час. Нагороджуйте дитини за його дотримання .

12. Вдома слід створити для дитини спокійну обстановку. Ідеально було б надати йому окрему кімнату. У ній має бути мінімальна кількість предметів, які можуть відволікати, розсіювати його увагу. Колір шпалер повинен бути не яскравим, заспокійливим, перевага надається блакитному кольору. Дуже добре організувати в його кімнаті спортивний куточок (з поперечиною для підтягування, гантелі для відповідного віку, еспандери, килимок та ін.).

13. Якщо дитині важко вчитися, не вимагайте від нього високих оцінок з усіх предметів. Достатньо мати гарні оцінки по 2-3 основним.

14. Створіть необхідні умови для роботи. У дитини повинен бути свій куточок, під час занять на столі не повинно бути нічого, що відволікало б його увагу. Над столом не повинно бути ніяких плакатів і фотографій.

15. Уникайте по можливості великих скупчень людей. Перебування в магазинах, на ринках і т. п. надає на дитину надмірно збудливу дію .

16. Оберігайте дитину від перевтоми, оскільки вона призводить до зниження самоконтролю і наростання рухової активності. Не дозволяйте йому подовгу сидіти біля телевізора.

17. Намагайтеся, щоб дитина висипалася . Недолік сну веде до ще більшого погіршення уваги і самоконтролю. До кінця дня дитина може стати некерованою.

18. Розвивайте у нього усвідомлене гальмування, вчіть контролювати себе. Перед тим, як щось зробити, нехай порахує від 10 до 1 .

19. Пам’ятайте ! Ваш спокій – найкращий приклад для дитини.

20. Давайте дитині більше можливості витрачати надлишкову енергію. Корисна щоденна фізична активність на свіжому повітрі – тривалі прогулянки, біг, спортивні заняття. Розвивайте гігієнічні навички, включаючи загартовування. Але не перевтомлюйте дитини.

21. Виховуйте у дитини інтерес до якого-небудь заняття. Йому важливо відчувати себе вмілим і компетентним у галузі. Завдання батьків – знайти ті заняття, які б « вдавалися » дитині і підвищували його впевненість у собі. Вони будуть « полігоном » для вироблення стратегії успіху. Добре, якщо у вільний час дитина буде зайнята своїм хобі. Однак не слід перевантажувати дитину заняттями в різних гуртках, особливо в таких, де є значні навантаження на пам’ять і увагу, а також, якщо дитина особливої радості від цих занять не відчуває.


Як відбуватиметься зарахування до 1 класу?

Зарахування до 1 класу буде відбуватися без конкурсу на підставі сканованих копій документів, надісланих до закладу електронною поштою. Оригінали документів необхідно подати після завершення карантинних обмежень. Інформацію про терміни та способи подачі документів засновники мають оприлюднити на вебсайтах своїх закладів. Медичну довідку також можна оформити та подати до навчального закладу після завершення карантину.

– Як оцінювати дітей у 1-4 класах?

Для учнів початкової школи застосовується формувальне, підсумкове оцінювання. У 1-2 класах бальних оцінок не ставимо, а заповнюємо свідоцтво досягнень. Підсумкове оцінювання здійснюється з урахуванням результатів оцінювання в першому семестрі, січні-березні 2020 року та результатів навчання з використанням дистанційних технологій у період карантинних обмежень.

– Як переводити учнів до наступного класу?

Переведення до наступного класу здійснюється на підставі результатів підсумкового (семестрового та річного) оцінювання згідно з рішенням педагогічної ради закладу.

– Як виставляти річне та підсумкове оцінювання дітям, які не мають засобів дистанційного навчання або не виходять на зв’язок?

Семестрове оцінювання для таких учнів має формуватися з урахуванням очного навчання до впровадження карантинних обмежень. Рекомендуємо вчителям зважено і неформально підходити до виставлення оцінок за семестр учням, які з вагомих причин не змогли навчатися дистанційно і пропустили більшість навчальних занять під час карантину.


Поради батькам учнів щодо організації навчання дітей вдома під час карантину

1. Бути в контакті зі станом дитини і її почуттями, чесно говорити про те, що з нами відбувається.

2. Бути дуже терплячими і обережними до себе і своїх дітей.

3. День не має перетворюватись на суцільне виконання домашніх завдань. Школа – це не все життя дитини, особливо зараз. Діти і без того відчувають себе незрозуміло за що покараними, і нам важливо, аби школа не асоціювалась із додатковим покаранням.

4. У дитини, яка вчиться вдома, має бути окрема територія. Навіть якщо в неї немає своєї кімнати, можна символічно позначити невелику частину мотузкою на підлозі, зробити парканчик з іграшок або коробок – що завгодно.

5. Треба слідкувати, щоб дитина будь-якого віку робила перерви – і краще, якщо ми зупинимо її трохи раніше, ніж вона втомиться. Маленькі втомлюються за 10-15 хвилин, підлітки – десь за півгодини.

6. Відчиняйте вікна, провітрюйте, дбайте про свіже повітря під час навчання дитини. Чим менше повітря, тим гірші результати навчання.

7. Допомогти структурувати підхід до навчання. Буквально скласти з дитиною план: ти починаєш робити оце, потім – це. Також – розбивати велике завдання на маленькі частини. Це стосується всіх дітей.

8. Маємо пам’ятати, що в дитини, як у кожної людини, є інерція. Коли маленька дитина грається, а їй треба сідати за уроки – тут допоможе обумовлений час або дзвоник будильника, який кличе до навчання. Або ми говоримо: “За 10 хвилин сідаємо за уроки”. Так ми виявляємо повагу до своєї дитини як до людини. Зрозуміло, що це складно, адже багато батьків сьогодні також живуть у режимі дефіциту сил. Найлегший спосіб зекономити сили – примус. Але це програшний спосіб. Зараз непростий час і випробування для всіх – тож зичимо Вам сил!


До Вашої уваги!

Посилено карантинні міри:

1) перебування в громадських місцях без вдягнутих засобів індивідуального захисту.

2) перебування групою осіб в кількості більше ніж дві особи, крім випадків службової необхідності.

3) перебування в громадських місцях осіб, які не досягли 14 років без супроводу дорослих.

4) відвідування парків, зон відпочинку крім територій для вигулу тварин однією особою та в разі службової необхідності.

5) перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу.

6) перевезення пасажирів автотранспортом.

7) дотримуватись правил карантину здобувачами освіти та працівниками закладів освіти.


Зверніть увагу!

/Files/images/6_kvitnya.jpg

За цим посиланням ви знайдете розклад уроків по класах та дням тижня:

https://www.facebook.com/1166688433513359/posts/1492453967603469/

Або на сторінках МОН у Facebook - https://www.facebook.com/UAMON/


Як говорити зі своїми дітьми про новий коронавірус?

1. Ставте відкриті запитання та слухайте

Спочатку запропонуйте дитині обговорити проблему. Дізнайтеся, що саме діти вже знають, і дозвольте їм визначати напрямок розмови. Якщо діти ще маленькі й не чули про спалах, можливо, вам не потрібно підіймати це питання: просто нагадайте їм про хороші гігієнічні практики, не створюючи нових побоювань.

Переконайтеся, що ви в безпечному просторі. Нехай дитина скаже все, про що думає, не обмежуйте її у цьому. Допомогти почати розмову можуть малювання, розповіді й інші види діяльності.

Найголовніше — не применшуйте і не уникайте побоювань дітлахів. Визнавайте почуття дітей та запевняйте їх, що боятися — це природно. Покажіть, що ви слухаєте їх, приділяючи всю свою увагу. Давайте зрозуміти, що діти можуть поговорити з вами та своїми вчителями, коли захочуть.

2. Будьте чесні: поясніть правду словами, зрозумілими для дітей

Діти мають право на правдиву інформацію про те, що відбувається у світі. Але дорослі несуть відповідальність за те, щоб захистити їх від стресу. Використовуйте мову, відповідну віку, спостерігайте за реакцією і будьте чутливі до рівня тривоги дітей.

Якщо ви не можете відповісти на їхні запитання, не намагайтеся вигадати правильну відповідь. Використовуйте це як можливість разом ознайомитися з інформацією. Її чудовими джерелами є вебсайти міжнародних організацій, наприклад, ЮНІСЕФ та Всесвітня організація охорони здоров'я. Поясніть, що деяка інформація в інтернеті не є точною і краще довіряти експертам.

3. Покажіть їм, як захистити себе та своїх друзів

Один із найкращих способів уберегти дітей від коронавірусу та інших захворювань — просто заохочувати їх регулярно мити руки. Це не повинно перетворитися на страшні розмови. Покажіть їм це відео, щоб зробити навчання цікавим.

Ви також можете показати дітям, як прикривати обличчя під час кашлю чи чхання згином ліктя, пояснити, що краще не перебувати надто близько до людей, у яких є ці симптоми, і попросити їх говорити вам, якщо вони починають відчувати, що у них лихоманка, кашель або ускладнене дихання.

4. Запевніть дітей, що все буде добре

Коли ми бачимо безліч сюжетів, які непокоять усіх, на телебаченні чи в інтернеті, здається, що криза просто оточила. Діти можуть не розрізняти зображення на екрані та реальність навколо себе. Вони можуть вірити, що їм загрожує небезпека. Ви допоможете дітям впоратися зі стресом, граючи чи відпочиваючи з ними, коли у вас є змога. Дотримуйтеся регулярних процедур і розкладу, наскільки це можливо, особливо перед сном, або допомагайте створювати новий розклад у нових умовах.

Якщо у вашому районі спалах захворювання, нагадайте своїм дітям, що вони, ймовірно, не підхоплять інфекцію, що більшість людей, які мають коронавірус, не хворіють тяжко, і що багато дорослих наполегливо працюють над тим, щоб зберегти вашу родину.

Якщо ваша дитина почувається погано, поясніть, що їй доведеться залишитися вдома або в лікарні, оскільки це безпечніше для неї та її друзів. Скажіть їй, що ви знаєте, що часом це важко (можливо, страшно чи нудно), але дотримання правил допоможе зберегти всіх у безпеці.

5. Перевірте, чи не відчувають вони стигму

Спалах коронавірусу приніс численні повідомлення про расову дискримінацію у всьому світі, тому важливо переконатися, що ваші діти ані зазнають булінгу, ані сприяють йому.

Поясніть дітям, що коронавірус не має нічого спільного з тим, який хтось має вигляд, звідки походить чи якою мовою говорить. Якщо дітей обзивають або знущаються над ними в школі, вони повинні відчувати і мати змогу безпечно розповісти про це дорослим, яким вони довіряють.

Нагадайте своїм дітям, що кожен і кожна має право бути в безпеці в школі. Знущання — це завжди неправильно, і всі ми повинні робити все, щоб добре ставитися та підтримувати одне одного.

6.Шукайте помічників

Дітям важливо знати, що люди допомагають одне одному добрими вчинками.

Поділіться зокрема історіями медичних працівників, вчених і молодих людей, які працюють над тим, щоб зупинити спалах. Якщо діти знають, що співчутливі люди докладають зусиль для їхнього захисту, це заспокоює.

7. Дбайте про себе на новини. Тому для них важливо розуміти, що ви спокійні й не панікуєте.

Якщо ви занепокоєні або засмучені, знайдіть час для себе і зверніться до інших родин, друзів та людей у вашій громаді, яким ви довіряєте. Приділіть трохи часу заняттям, які допоможуть вам розслабитися та відновити сили.

8. Обережно закінчуйте розмови

Дітям важливо знати, що вони не залишаться на самоті з бідою. Коли ви завершуєте розмову про дражливі речі, оцініть рівень тривожності дитини: спостерігайте за мовою тіла, оцінюйте, чи використовує вона звичайний тон голосу, і дивіться, як вона дихає.

Нагадайте дітям, що вони можуть у будь-який час поговорити з вами на будь-які інші теми, зокрема на складні. Нагадуйте, що ви піклуєтеся про них, слухаєте їх і що вони можуть звернутися до вас завжди, коли занепокоєні.


ДПА в 4 класі

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
23 жовтня 2019 року N 1332

ПЕРЕЛІК навчальних предметів, із яких у 2019/2020 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття початкової освіти (у 4 класах закладів загальної середньої освіти)

1. Українська мова (оцінювання результатів з української мови та читання).

2. Математика.

Генеральний директор директорату
дошкільної та шкільної освіти

А. Осмоловський

/Files/images/08d3fa586b3a.png

Рекомендації з виховання обдарованої дитини

1. Дитина – це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробації, це не іграшка і не втіха, не «помічник» на старість.
2. Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям. Не задовольняйте власні емоції за рахунок дітей.
3. Допомагайте, але не заважайте їм самим робити свій вибір.
4. Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю.
5. Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх у будь-якій ситуації, пояснюйте існування різних точок зору.
6. Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйте сімейні свята, ігри.
7. Виховуйте дитину в гармонії з природою.
8. Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямках творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, доки не отримаєте перших результатів, щоб зробити певні висновки.
9. Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу.
10. Радійте успіхам ваших дітей.
11. Виражайте свою любов до дітей так, щоб вони її відчули.
12. Пам’ятайте, що любов – це і турбота про інших.
13. Пам’ятайте, що проблеми дитини – це проблеми батьків і починати щось змінювати треба спочатку з себе.

Рекомендації батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей


1. Не стримуйте розкриття потенціальних можливостей психіки.
2. Уникайте однобокості у навчанні та вихованні.
3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухомості, емоційності.
4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, поваги до себе та оточуючих), оскільки людина, енергія якої прихована, найменш спроможна досягти висот самовираження.
5. Залишайте дитину на самоті й дозволяйте займатися своїми справами. Пам’ятайте: якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитись без вад.
6. Підтримуйте здібності дитини до творчості й проявляйте співчуття до невдач. Уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
7. Будьте терплячими до ідей, поважайте допитливість, питання дитини. Відповідайте на всі запитання, навіть якщо вони, на ваш погляд, виходять за межі дозволеного.

***** ******* ****** ******** *******

Абетка порад для батьків

А – аналізуйте вчинки своєї дитини разом з нею.

Б – будьте терплячими та толерантними по відношенню до своєї дитини.
В – виховуйте в дитині порядність та чесність.
Г – говоріть зі своєю дитиною щиро, відкрито.
Д – довіряйте вашій дитині.
Е – енергія любові – найкращий родинний зарядний пристрій.
Є – єдність у ваших поглядах та вашої дитини – запорука взаєморозуміння.
Ж – живіть не лише своїм життям, а й життям вашої дитини.
З – з розумінням ставтеся до своєї дитини.
І – інтелектуальні комп’ютерні ігри – непоганий подарунок до Нового року.
К – критикуйте не саму дитину, а її поганий вчинок.
Л – любіть вашу дитину всією душею.
М – мир та злагода в родині – запорука сімейного щастя.
Н – не говоріть з дитиною так, як би ви не хотіли, щоб вона говорила з вами.
О – обговорюйте, та аналізуйте з дитиною різноманітні теми, проблеми.
П – поважайте думку та вибір вашої дитини.
Р – радійте успіхам та досягненням вашої дитини.
С – стежте за своєю поведінкою, адже ви приклад для наслідування.
Т – тактовно вказуйте своїй дитині на її помилки.
У – успіх у вихованні залежить від атмосфери в родині.
Ф – фабрикуйте своє життя та життя ваших дітей в яскраві кольори.
Х – хваліть свою дитину. Похвала – гарний спосіб підвищити самооцінку.
Ц – цікавтеся усім, з чим пов’язує своє життя ваша дитина.
Ч – чергуйте строгість з поблажливістю.
Ш – шукайте спільні інтереси, шляхи розв’язання проблем.
Щ – щастя дитини наполовину в ваших руках.
Ю – юність! Згадайте себе в цьому віці й ви краще зрозумієте свою дитину.
Я – якщо хочете бути щасливими – будьте такими!

*** **** **** **** **** **** ***** ***** ****** ****** ******

Адаптаційний місяць: про що поговорити з батьками першокласників

Для дитини оцінка — це оцінювання не її роботи, а її самої: «Якщо я отримую хороші оцінки,значить я хороша». Така позиція є небезпечною, бо може призвести до формування залежності віддумки оточення, від зовнішнього оцінювання. Тому оцінки, які отримує дитина, не повинні впливатина вашу думку і почуття до неї.

/Files/images/rzn_kartinki/вясм.png

НАТИСНУТИ ТУТ!!!

Батьківські збори з батьками майбутніх першокласників НУШ

21 травня відбулися батьківські збори «Від дошкільника до школяра». На збори були запрошені батьки майбутніх першокласників, адміністація школи.

Заступник з навчально-виховної роботи Кандейкіна М.Ю. ознайомила батьків з Концепцією «Нової української школи»: структурою школи, метою і ключовими компетентностями, педагогікою партнераства, особливостями організації освітнього процесу.

Переглянули відео презентацію з виступом Міністра освіти і науки України Гриневич Л.М. про реалії Нової української школи.

Класний керівник Паук Т.П. довела до відома батьків аспекти готовності дитини до школи і надала поради щодо перших переживань батьків відносно своїх дітей у вигляді буклетів . Наголосила про важливість співпраці та порозуміння між батьками учнів та вчителями. Відповіла на найчастіші запитання, що ставлять батьки майбутніх першокласників.

Для того, щоб краще дізнатися про майбутніх учнів 1 класу, батьки заповнили анкети.


Вправи на розвиток словесно-логічної пам'яті

Запам'ятовуємо логічно

У процесі навчання основне навантаження лягає на словесно-логічну пам'ять. Її необхідно розвивати і вдосконалювати. Процес формування цієї пам'яті починається в початковій школі, і дуже важливо підтримувати його додатковими заняттями. Програми більшості шкільних предметів ґрунтуються на вмінні учня працювати з текстом: прочитати його, зрозуміти зміст, запам'ятати і переказати. Тому для успішного навчання дуже важливо допомогти дитині навчитися запам'ятовувати і відтворювати тексти. Ми пропонуємо вправи, які поступово формують навички логічного запам'ятовування, починаючи з роботи зі словом в перших завданнях, переходячи до роботи з кількома пропозиціями і завершуючи роботою з текстом.

Ми пропонуємо на простих і доступних прикладах навчитися використовувати ці способи запам'ятовування, а застосовувати їх дитина буде при виконанні домашніх завдань, пов'язаних з роботою з текстом.

Запам'ятовуємо логічно


Для ЗНО та вступу учням потрібно отримати ID-картки

/Files/images/rzn_kartinki/d050a1e517902a33f66f8fc06362c932.jpg

Для реєстрації на ЗНО та вступу до закладів вищої освіти учням варто завчасно потурбуватися про оформлення ID-картки. Школярі, яким виповнилося 14 років, мають своєчасно звернутися для оформлення ID-картки. Профільне міністерство просить освітян на місцях якомога ширше інформувати про це батьків та учнів, а Державна міграційна служба доручила своїм територіальним органам сприяти школярам в оформленні документів.

Відповідні лист МОН та доручення ДМС були розіслані в департаменти (управління) освіти обласних адміністрацій та КМДА та обласні управління ДМС, йдеться на сайті відомства.

Так, зараз паспорт вперше оформлюється після досягнення особою 14-річного віку. Для таких громадян ця адмінпослуга є безкоштовною.

Для отримання ID-картки потрібно не пізніше, ніж через місяць після досягнення учнем 14 років, звернутися до:

територіального підрозділу Державної міграційної служби за зареєстрованим місцем проживання;

або до центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), якщо він надає послуги з оформлення біометричних документів.

Для школярів своєчасне оформлення паспорта є необхідним, адже його копію потрібно подавати в комплекті документів для реєстрації на зовнішнє незалежне оцінювання.

Подавати для реєстрації інший документ можуть лише такі категорії:

· особи, які не мали можливості отримати паспорт в зв’язку з тим, що проживають на окупованій території та лінії зіткнення, – свідоцтво про народження;

· іноземці та особи без громадянства – копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

· особи, які звернулися за захистом в Україні, – копію довідки про звернення за захистом в Україні;

· особи з окупованої території, які є учнями (слухачами, студентами) закладів освіти на підконтрольній Україні території, якщо вони втратили документ, що посвідчує особу, і не мають можливості його відновити – довідку із закладу освіти з фотокарткою.

Усі інші громадяни України подають для реєстрації на ЗНО виключно паспорт. Цей же документ пред’являється учасником ЗНО для допуску до пункту тестування.

Окрім цього, питання своєчасного отримання паспорта є актуальним для тих школярів, які 2019 року планують вступати на молодшого спеціаліста чи молодшого бакалавра після 9-го класу.

Зокрема, під час подання заяви на вступ необхідно пред’явити оригінал документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, і подати його копію. Одним з таких документів є паспорт громадянина України. Водночас свідоцтво про народження не є документом, що посвідчує особу.

Тому майбутнім вступникам варто заздалегідь потурбуватися про оформлення паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), адже вступати за свідоцтвом про народження зможуть лише ті учні, яким 14 років виповниться після 1 травня 2019 року.


/Files/images/foto/50091133_1986581638086078_3737069057342439424_n.png


/Files/images/foto/49403644_2549989851740651_3201334950171246592_n.png


Адаптація дітей - першокласників до навчання в школі

wym-1548240491006



Реєстрація на пробне ЗНО

Зовнішнє незалежне оцінювання – іспити для вступу до закладів вищої освіти в Україні. Випускники шкіл в обов'язковому порядку повинні скласти українську мову і літературу, математику або історію України (на вибір учасника) і ще один предмет з переліку: біологія, географія, фізика, хімія, англійська мова, іспанська мова, німецька мова, французька мова. Результати тестування будуть зараховані їм як результати державної підсумкової атестації

Реєстрація на пробне Зовнішнє незалежне оцінювання триватиме в Україні з 8 по 31 січня. Тести в рамках пробного ЗНО можна буде скласти у березні.

Де зареєструватися?

Зареєструватися для участі у пробному ЗНО можна з 8 по 31 січня на сайті відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти: Одеському.

Скільки це коштує?

Участь у пробному ЗНО – це платна послуга. Вартість проходження пробного тестування можна дізнатися на сайті відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти. Вона коливається від 132 до 138 гривень за одне тестування.

Коли відбудеться пробне ЗНО?

16 березня відбудеться пробне тестування з української мови і літератури.

23 березня учасники пробного ЗНО зможуть скласти один тест на вибір: з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької мов.


/Files/images/images.jpg

Зустрічі з батьками завжди є відповідальними та необхідними для правильної побудови освітнього процесу і в класі і в школі.

У 4 класі відбулися чергові батьківські збори, на яких було розглянуто питання щодо організації та проведення Державної підсумкової атестації 2018-2019н.р.

Перед батьками виступила завуч з навчально-виховної роботи, Кандейкіна М.Ю., яка познайомила присутніх з організацією та проведенням ДПА та вимогами до змісту атестаційних робіт.

Вчитель, Паук Т.П., продемонструвала методичну літературу, за якою буде проходити підготовка до атестації, запропонувала придбати зошити із завданнями, оголосила графік проведення консультацій, роздала Пам’ятки, щодо вимог по підготовці учнів до екзаменаційної роботи та відповіла на питання батьків.

В ході бесіди обговорили особливості організації навчальної праці школяра і роль батьків у цьому процесі.

У кінці зустрічі висловила впевненість, що батьки і надалі не будуть шкодували сил і часу й завжди спрямовуватимуть свої зусилля на досягнення успіху у спільній справі – вихованні успішної особистості.

/Files/images/IMG_20181204_114841.jpg


Педагогічні поради батькам

wym-1547484410468


П А М ’ Я Т К А

Профілактика вітряної віспи в організованих колективах

/Files/images/vihovna_robota/1.jpg

wym-1544280603263


Стаття 53 Конституцiї України гарантує кожному право на освiту. Забезпечення цього права регламентовано галузевими законами: "Про освiту", "Про загальну середню освiту" та iншими пiдзаконними актами.

Державна полiтика у сферi освiти зобов'язує не тiльки створювати умови для навчання й виховання дiтей, але й покладає на школу i батькiв обов'язок здiйснювати контроль за тим, щоб кожна дитина навчалась для здобуття повної загальної середньої освiти, яка вiдповiдно до ст. 35 Закону України "Про освiту" є обов'язковою.

Дана робота регламентується такими нормативними документами:

  • ст. 53 Конституцiї України,
  • ст. 35 Закону України "Про освiту",
  • ст. 6, 18 Закону України "Про загальну середню освiту",
  • ст. 19 Закону України "Про охорону дитинства",
  • постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12.04.2000 № 646 "Про затвердження Iнструкцiї з облiку дiтей i пiдлiткiв шкiльного вiку",
  • наказом Мiнiстерства освiти i науки України вiд 22.12.2009 № 1175 "Про вдосконалення контролю за охопленням навчанням дiтей i пiдлiткiв шкiльного вiку".
Вiдповiдно до представлених документiв адмiнiстрацiєю та класними керiвниками 1-11 класiв здiйснюється щоденний контроль присутностi учнiв в школi. Вiдповiдальнiсть за здобуття дiтьми повної загальної середньої освiти в першу чергу покладається на батькiв. Тому, у разi вiдсутностi дитини у школi батьки повиннi дiяти за наступним алгоритмом (ст. 15 Iнструкцiї з облiку дiтей i пiдлiткiв шкiльного вiку, затвердженої Постановою вiд 12 квiтня 2000 р № 646):

1. Якщо дитина захворiла. Телефонувати класному керiвнику i повiдомити про хворобу дитини до початку навчальних занять, бо вiдповiдно до Iнструкцiї ведення класного журналу, у роздiлi "Облiк вiдвiдування (пропускiв занять)" класний керiвник щодня вiдмiчає кiлькiсть урокiв, пропущених кожним учнем i вказує причину вiдсутностi. Коли дитина одужає, надати до школи медичну довiдку.

2. Якщо передбачається пропуск заняття за сiмейними обставинами (до 3-х днiв) Батьки надають письмове пояснення на iм'я директора школи у перший день вiдсутностi дитини.

3. Якщо передбачається лiкування дитини в санаторiї або участь у спортивних змаганнях тощо бiльше трьох днiв. Батьки заздалегiдь надають заяву на iм'я директора школи i копiю документа, який є пiдставою для вiдсутностi дитини (путiвка, довiдка лiкаря тощо)

Шановні батьки!

/Files/images/46229826_2043637732362947_4326446696155316224_n.jpg


Адміністрація школи звертає Вашу увагу на те, що з 27 жовтня по 4 листопада 2018 року у вашої дитини осінні канікули./Files/images/korisn_posilannya/29133075_2144691402483894_2890674416553820160_n.jpg

ЗНАЙОМСТВО З БАТЬКАМИ УЧНІВ-ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Батьківські збори (план проведення)

/Files/images/foto/IMG_20180321_085708.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 760

Коментарi