2020-12-11
2020-2021 навчальний рік для всіх учасників освітнього процесу – особливий. Адже це – рік математики!
Тож Тиждень початкових класів пройшов під гаслом «Математика – наука для майбутнього». Учні здійснили цікаву подорож просторами математики.
Протягом всього Тижня учні поринули в цікавий світ математичних знань. Цікаві інтерактивні форми та методи навчання, цікавий навчальний матеріал сприяв високій активності школярів.
Королева математика разом зі своїми підданими – Числами, завітала на математичне свято до учнів 2 та 1 класів «Математика – цариця наук».
У 3 класі був проведений «Математичний ярмарок» під час якого учні виконували завдання різних видів, які підготувала для учнів Цариця математика.
Цікаво і пізнавально пройшов урок - подорож до країни «Цифарії» у 1 класі. Неймовірні завдання і перешкоди приготував дітям Незнайко. Але сміливі і кмітливі першокласники справилися з цікавими завданнями, подолали незвичайні перешкоди, мандруючи країною «Цифарією».
Учні 4 класу удосконалювали свої математичні компетентності розгадуючи японські кросворди, провели дефіле «Геометрія та мода», створювали креативні аплікації з геометричних фігур, взяли учать у дистанційних конкурсах від Всеосвіти «Акробатика з математики» та «Фінансова грамотність».
Діти, що навчаються на інклюзивній формі навчання, працювали з математичними розмальовками та брали участь у квесті «Пригодницька математика».
Математика може бути веселою, несподіваною, загадковою. Саме такою вона була на перервах, де учні не байдикували, а випробували свої знання, беручи участь у різноманітних конкурсах та іграх.
Гра «Математичні хрестики-нолики» потребувала від учасників не лише обчислювальні вміння, а й логічне мислення, іноді просто везіння.
Цікаві, різноманітні, навіть фантастичні зображення діти створювали на геобордах.
Не менш чаруючі аплікації створювали з геометричних фігур. А з фігур «Танграму» складали звірят, які могли утворити цілий зоопарк.
На завершення підвели підсумки та взяли участь у проведенні математичного аукціону.
Протягом Тижня учні своїм розумом заробляли математичну валюту – «Вундеркіндики», за які на аукціоні проводилися всі розрахунки. Торги відбувалися за всіма правилами, розрахунки здійснювалися, зрозуміло, у «вундеркіндиках».