• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • СИСТЕМА РОБОТИ ЗЗСО З ДІТЬМИ З ООП

2023-2024 навчальний рік

ПОРЯДОК

організації інклюзивного навчання в Олександрівському ліцеї

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Олександрівському ліцеї створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:

§ забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (вчителі-дефетологи, асистенти учителя);

§ створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;

§ здійснення психолого-педагогічного супроводу;

§ створення умов для розвитку – обладнано ресурсну кімнату для проведення корекційно-розвиткових занять;

§ налагодження співпраці з батьками.

Вживаються заходи щодо надання безперешкодного доступу до приміщення закладу освіти для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату (буде встановлено пандус).


/Files/images/foto/3.jpg

/Files/images/foto/1112.jpg

/Files/images/foto/2.jpg

/Files/images/foto/Infografic_inclusive_school.png

Закони України:

«Про повну загальну середню освіту»

«Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні»

«Конвенція про права осіб з інвалідністю»

«Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»

Закон України «Про освіту» № 2145-VII від 05.09.2017 (із змінами)

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» (№1324 – VІІ від 5 червня 2014 року)

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо прав інвалідів» (№ 4213-VI від 22.12.2011)

Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальноїсередньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховногопроцесу» (№2442-17 від 06.07.2010)

Закон України «Про дошкільну освіту» від 20.12.2001 (зі змінами)

Акти Кабінету Міністрів України:

Постанова Кабінету Міністрів України від 26 серпня від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»

Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»

Постанова Кабінету Міністрів України від 16 березня 2019 р. №221 «Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр»

Постанова Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2019 р. № 530 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 636 « Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 635 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти»

Постанова Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2012 р. № 734 «Про організацію діяльності загальноосвітніх шкіл та професійних училищ соціальної реабілітації»

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 р. N 784 «Про затвердження плану заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на 2009-2015 роки «Безбар’єрна Україна»

Постанова Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007 р. №1242 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 «Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»

Постанова Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2002 р. № 1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів»

Накази Міністерства:

Наказ Міністерства освіти і науки України № 769 від 29.08.2022 «Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-10 (11) класів закладів середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами»

Наказ Міністерства освіти і науки України № 836 від 19.09.2022 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 та 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку та визнання такими, що втратили чинність деяких наказів Міністерства освіти і науки України.»

Наказ Міністерства освіти і науки України № 1317 від 07.12.2021 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-10 (11) класів закладів середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами»

Наказ Міністерства освіти і науки України № 944 від 22.07.2020 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»

Наказ Міністерства освіти і науки України №1310 від 18.10.2019 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»

Наказ Міністерства освіти і науки України №808 від 10.06.2019 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України № 627 від 12.06.2018

Наказ Міністерства освіти і науки України № 814 від 26.07.2018 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами»

Наказ Міністерства освіти і науки України № 627 від 12.06.2018 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»

Наказ Міністерства освіти і науки України № 693 від 25.06.2018 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»

Наказ Міністерства освіти і науки молоді та спорту України Міністерства соціальної політики України № 995/557 від 10.09.2012 «Про затвердження Положення про дитячі будинки і загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

Наказ Міністерства освіти і науки України № 912 від 01.10.2010 «Концепція розвитку інклюзивної освіти»

Наказ Міністерства освіти і науки України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти»


2022-2023 навчальний рік

Лист МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами"


2021-2022 навчальний рік

Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання

ПОСТАНОВА від 15 вересня 2021 року № 957 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"

Система роботи Олександрівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Система роботи з організації безпечного інклюзивного середовища

Нормативні документи

Лист МОН від 30 серпня 2021 року № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 № 983 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2007 року № 585 і від 12 липня 2017 року № 545» щодо терміну навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти та в спеціальних школах

Вправи та завдання для дітей з особливими освітніми потребами (шкільного віку)

Методичні рекомендації "Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів"

Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-495 ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Лист МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році"

Додаток до листа МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році"

Лист МОН "Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти

Наказ МОН від 02.07.2019 №917 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку"

Наказ МОН від 01.04.2019 №467 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку"

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

Лист МОН «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р.»

Наказ МОН від 01.04.2019 №423 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти"

Щодо порядку зарахування дітей до інклюзивних та спеціальних груп закладів дошкільної освіти

Наказ МОН України від 12.06.2018р. №627 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"

Наказ МОН Українивід 08.06.2018р. №609 "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"

Наказ МОН №447 від 03.05.2018 р. "Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів

Наказ МОН Українивід 23.04.2018р. №414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОН України від 01.02.2018р. №90 "Про внесення змін до наказуМіністерстваосвіти і науки України від 06.12.2010р. №1205"

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 88. Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році

Постанова КМУ від 14 лютого 2018 р. № 72 "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096"

Лист МОН від 05.02.2018р. №2.5-281. Роз'яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та щодо функціональних обов'язків асистента вчителя

Лист МОН № 1/9-639 від 29.11.17 року "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"


Постанова КабінетуМіністрів України від 15.11.2017 №863 "Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"

Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №588 "Про внесеннязмін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.07 2017р. №1081 "Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступеня (початкова школа)"

Наказ МОН України від 14.07.2017 №1040 "Про внесення доповнень до Переліку навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, що видаватиметься за кошти державного бюджету 2017 року"

Наказ МОН України від 14.07.2017 №1039 "Про надання грифів Міністерстваосвіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами"

Лист Міністерства освіти і науки України №1/9-385 від 12 липня 2017 року "Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році"

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2017р. №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр"

Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018н.р."

Лист МОН України №1/9-315 від 07.06.2017р. "Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН України від 07.06.2017 №799 "Про внесення змін у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 22.04.2014 №504" (про Типові навчальні плани)

Закон України від 23.05.2017р. №2053-VIII"Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг"


Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.04.2017р. №635 "Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах"

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2017р. № 88 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"

Лист МОН України від 06.02.2017р. №1/9-63 "Щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами"

Лист МОН України №1/9-2 від 10 січня 2017р. "Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими потребами"

Розпорядження Кабінету Міністрів України №1073-р від 28.12.2016р. "Про затвердження плану заходів з виконання рекомендацій, викладених у заключних зауваженнях, наданих Комітетом ООН з прав осіб з інвалідністю, до першої доповіді України про виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю на період до 2020 року"

Указ Президента України №533 від 13.12.2016р. "Про заходи, спрямовані на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю"

Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2016р. №753 "Про внесеннязмін до постанови Кабінету Міністрів Українивід 23.04.2003 р. №585"

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.09.2016р. №671 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Лист МОН України від 09.06.2016 №1/9-293 "Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів"


Наказ МОН України від 20.05.2016р. №544 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04.11.2010 №1055"

Наказ МОН України від 31.12.2015р. №1436 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі"

Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 №530 "Про внесення змін до "Положення про дошкільний навчальний заклад"

Наказ МОН України від 06.02.2015 № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року за №224/26669


Наказ МОН України від 23.01.2015р. №44 "Про розроблення корекційно-розвиткового та методичного забезпечення спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів"

Лист МОН від 13.08.2014 № 1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку»

Закон України "Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання від 05.06.2014р."

Лист МОН України від 28.09.2013р. "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням"

Лист МОН №1/9-539 від 08.08.13р. "Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами"

Наказ МОН УКраїни від 23.07.2013 р. №1034 "Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013р. №607 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими потребами"

Указ Президента України від 01.06.2013р. №312 "Про додаткові заходи із забезпечення гарантій реалізації прав та законних інтересів дітей"

Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 20.02.2013р. №144

Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл(шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів»


Лист МОН України від 02.01.2013р. №1/9-1 "Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання"

Лист МОН молоді і спорту № 1/9-675 від 25.09.12 року "Щодо посадових обов'язків асистента вчителя"

Лист МОН молоді і спорту № 1/9-529 від 26.07.2012 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"

Інструктивно-методичний лист № 1/9-384 від 18.05.12 «Організація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання»
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

Указ Президента України від 19.05.2011 №588 "Про заходи щодо розв'язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями"
Наказ МОН України від 01 жовтня 2010 року "Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання"


Блог працівників закладу "ДИТИНА З МАЙБУТНІМ"

Педагоги корекційно -розвиткових занять закладу освіти

Нощенко Катерина МихайлівнаКУ "ІРЦ" Попельнавстівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області, директорРозвиток пізнавальної сфери молодших школярів
Коханова Ірина ВолодимирівнаКУ "ІРЦ" Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області, практичний психологРозвиток та корекція емоційно - вольової сфери підлітків
Овчаренко Олена ВолодимирівнаКУ "ІРЦ" Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області, логопедПодолання логопедичних проблем у дітей молодшого шкільного віку
Вязовська Дарина ВолодимирівнаОлександрівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Олександрійського району Кіровоградської області, асистент вчителяПідвищення якості навчання дітей з ООП

/Files/images/1_klas/pic.gif

Наказ від 08.06.2018 № 609 "Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"

Постанова КМУ від 15.11.2017 № 863 "Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"

Постанова КМУ від 09.08.2017 №588 ''Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах''
Кiлькiсть переглядiв: 307

Коментарi