• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Шкільні проекти

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: КРОК ЗА КРОКОМ

/Files/images/foto/44444.jpg


Стоп булінг

/Files/images/foto_nove/nove/433202266_293018593815203_500438995947814573_n.jpg

/Files/images/foto_nove/nove/419341734_1104742280753971_8674959619844994625_n.jpg


Добро починається з тебе



Спадщина В.О.Сухомлинського



ПРОЄКТ «Здорове харчування для дітей»

Сделано на Padlet

ПРОЄКТ «Аудіокнига для особливої дитини»

Освітній процес в Олександрівському ЗЗСО І-ІІІ ст. організовується в безпечному освітньому середовищі з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб. З цією метою в закладі розпочато роботу над проєктом «Аудіокнига для особливої дитини».

У цій ініціативі задіяні учительки Поденежна О.С., Сергієнко Л.А., Паук Т.П., Даценко І.Ф., Руденко О.М., Демченко Ю.А., Щербина Н.В.

Таким чином , буде колективом закладу буде створена доступна для всіх вчителів база дидактичних матеріалів для різних вікових категорій учнів, які навчаються на інклюзивній формі та знаходяться під педагогічним патронажем. Адже, як відомо, голос свого вчителя дитина сприймає краще, ніж голос чужої людини чи відомого актора, які теж створювали чимало аудіохрестоматій та аудіоказок для малюків та підлітків.

Звіт проєкта

З першого вересня 2021 року триває робота над проектом «Аудіокнига для особливої дитини».

В озвученні задіяні вчительки початкових О.С. Поденежна, Т.П.Паук, Л.А.Сергієнко, І.Ф.Даценко та української мови та літератури О.М.Руденко, Н.В.Щербина, Ю.А.Демченко.

Мета проекту : допомогти дітям з ООП опанувати шкільну програму з української літератури. Уже озвучені і записані такі твори :

-уривки зі збірки І.Андрусяка «Зайчикова книжечка» « По лікаря» , «Казочка про Зайчикову знахідку», казка Л.Гудзь «Неслухняний Мисик», оповідання Л.Антонова «Окуляри»( вчителька Даценко І.Ф.);

-В.Гренджа-Донський «Манюсінька», А.Курков «Чому їжачка ніхто не гладить», Г.Фалькович «Люблю»( вчителька Сергієнко Л.А.);

Уривки з повісті В.Нестайка «Одиниця з обманом» «Знайоме слово», «Подвиги сміливі , та чи правдиві», Є.Пірог «Смачні мандри», Л.Українка «Прощай,Волинь»( вчителька Паук Т.П.);

-уривок із повісті С.Дерманського «Маляка» ( вчителька Поденежна О.С.);

-уривки з поеми І.Котляревського «Енеїда» » ( вчителька Руденко О.М.);

- оповідання А.Чайковського ( вчителька Щербина Н.В.);



ПРОЄКТ «КРАЇНА ЗДОРОВ'Я»


Співпраця ДНЗ і НУШ: педагогіка партнерства


Педагогічний всеобуч «НУШ: як прокласти місток»

В умовах карантинних обмежень спілкування вчителів Олександрівського ЗЗСО І-ІІІ ст. та вихователів ДНЗ «Малятко» відбувалося 22.01.2021 за допомогою додатку Вайбер.

Із повідомленнями виступили вихователь Синьогуб О.А., яка розповіла про формування креативності та емоційної компетентності дошкільнят, та вчитель 1 класу, Сергієнко Л.А., яка поділилася з присутніми своїми професійними знахідками на тему : «Ігрова діяльність як засіб розвитку комунікативних навичок учнів початкових класів». Учасники заходу обговорили найцікавіші виступи онлайн - конференції платформи «На урок » «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти і прийоми».

Вчитель майбутніх першокласників, Даценко І.Ф., розповіла про співпрацю із батьками дошкільнят, що1 вересня цього року вперше сядуть за парти. Педагог наголосила, що в умовах карантину не всі майбутні школярики відвідують дошкільні заклади, тому проінформувала батьківську спільноту про створення платформи «Нумо!», яку запустило Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ . За допомогою неї дбайливі татусі та матусі можуть допомагати малюкам опановувати важливі навички взаємодії з дорослим.

Батьківський всеобуч

Психолого – педагогічний практикум wym-1612466998187

Звіт про проєкт «Співпраця ДНЗ та НУШ: педагогіка партнерства».

Мета проєкту

· створення умов для формування у дітей старшого дошкільного віку «дошкільної зрілості» як підґрунтя готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного життя;

· реалізація спільних планів, заходів щодо забезпечення наступності між ДНЗ «Малятко» та Олександрівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів;

· оновлення предметно-розвивального середовища в старшій групі ДНЗ та школи ;

· реалізація інтерактивних форм взаємодії з батьками й громадськістю.

Завдання проєкту

1. Організувати освітній процес з урахуванням індивідуальних вікових і психологічних особливостей кожної дитини.

2. Створити предметно-розвивальне середовище для ознайомлення дітей зі школою.

3. Виявити у дітей старшого дошкільного віку сформованість навчальних навичок та вмінь, оцінити їх емоційне ставлення до майбутнього процесу в школі.

4. Створювати умови для активної співпраці з дітьми, спрямованої на всебічний розвиток дитини.

5. Забезпечувати умови безболісної адаптації першокласника.

6. Створити психологічний комфорт під час перебування дитини в навчальному закладі, передумов для кращого входження в повноцінну освітню діяльність.

7. Створити умови для підвищення особистісної компетенції батьків у питанні формування у дітей позитивної мотиваційної готовності до шкільного життя; залучити батьків взяти участь у проекті.

8. Надання допомоги сім’ї в новій ситуації, що виникає під час підготовки до навчання в школі та під час вступу дитини до нового закладу.

База реалізації проєкту — ДНЗ «Малятко» та Олександрівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

Термін реалізації - вересень 2020р. - травень 2022 р.

Тривалість проєкту - довготривалий

У рамках прокту було поєднано дошкільну та початкові ланки,встановлено тісний зв’язок між ЗЗСО, ДНЗ та батьками.

Проведено такі заходи:

· створено творчу групу з педагогів, батьків майбутніх першокласників та їхніх дітей ;

· проведено круглий стіл «Новий освітній простір для НУШ: як не допустити профанації ідеї?». Вчитель Даценко І.Ф ознайомилася із батьками та дітками, що наступного вересня переступлять поріг школи;

· через карантинні обмеження за допомогою за стосунку Вайбер Даценко І.Ф. створено групу «1 клас 2020-2021», де було розміщено «Критерії готовності дитини до школи», паралельно інформація висвітлювалася на сайті ДНЗ;

· за допомогою додатку Вайбер надіслала їм інформацію «Психологічна готовність дитини до школи»;

· на сайті ДНЗ «Малятко» Даценко І.Ф. розміщено «Поради для батьків майбутніх першокласників»,

· Паук Т.П. підготовлено буклет «Чи готова ваша дитина до школи?», який було передано до ДНЗ та роздано батькам;

· круглий стіл «Новий освітній простір для НУШ» організували Паук Т.П., Сергієнко Л.А.( учасники педагоги ДНЗ та ЗЗСО);

· бібліотекар Сергієнко Л.А. створила сторінку на сайті ДНЗ «Довідник батьків майбутніх першокласників»;

· круглий тіл «Створення умов для навчання дітей з ООП в ДНЗ та ЗЗСО» організували та провели Даценко І.Ф. та Сергієнко Л.А. , залучено Нощенко К.М., директора ІРЦ , та матір майбутнього першокласника, Кізер І.;

· у травні проведено онлайн – батьківські збори для родин майбутніх першокласників за участі вихователя Синьогуб О.А. та вчительки Даценко І.Ф.;

· протягом серпня Даценко І.Ф. разом із батьками Баляну В., Кищенком В., Тесленко – Ковблюк В.В. працювали над створенням нового освітнього середовища.

Мети досягнуто частково: через карантинні обмеження діти не відвідували ЗЗСО, спіклування з вчителькою та знайомство із закладом відбувалося онлайн.


/Files/images/_nov_kartinki/фф.jpg

Проєкт "Парк нашої мрії"


Проєкт "Обдарована дитина"



ЮННАТІВСЬКИЙ ЗЕЛЕНБУД

/Files/images/vihovna_robota/Безымянный.jpgwym-1548435543302


ДО ЧИСТИХ ДЖЕРЕЛ

/Files/images/vihovna_robota/Безымянный.png wym-1548435158671


ГАЛЕРЕЯ КІМНАТНИХ РОСЛИН


/Files/images/vihovna_robota/55.jpg wym-1548402574228


ВЧИМОСЯ ЗАПОВІДУВАТИ


/Files/images/vihovna_robota/111.jpg wym-1548402103713


ПЛЕКАЄМО САД

/Files/images/vihovna_robota/000.jpg wym-1548665384697


Кiлькiсть переглядiв: 895

Коментарi