Рекомендації МОН школам для роботи під час адаптивного карантину з 24 лютого 2021 року


Як будуть працювати школи після 24 лютого


Інструкція класного керівника після відновлення освітнього процесу у період послаблення карантинних обмежень


Інструкція вчителя після відновлення освітнього процесу у період послаблення карантиних обмежень


Інструкція з БЖД на час карантинних періодів


Список тематичних бесід з профілактики розповсюджування коронавірусної хвороби


Повітряно-тепловий режим в закладі


Первинний інструктаж з БЖД про дотримання учнями обмежень задля запобігання поширеню ГРВІ COVID - 19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2


ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ № 1.47 під час роботи в закладі освіти в умовах карантину

Інструкція навчання учнів школи з 1 вересня 2020 року в умовах карантину

Алгоритм дій учасників освітнього процесу на випадок виявлення захворювання COVID-19

Наказ "Про виконання тимчасових рекомендацій протиепідемічних заходів у закладі освіти в період карантину у звязку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19"

Наказ "Про заходи безпеки на робочому місці в умовах пандемії COVID-19"

Наказ "Про запровадження температурного скринінгу"

Наказ "Про затвердження рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в закладі "

Правила роботи освітніх закладів на період карантину


Коронавірус: профілактика інфікування і поширення

В час, коли люди в усьому світі говорять про запобіжні заходи, щоб захистити себе, свої родини та громади від коронавірусу, важливо, щоб кожна дитина знали про ці заходи, вміли користуватися засобами індивідуального захисту та не забувала піклуватися про себе та оточуючих.

З цією метою в закладі проводяться заходи, в ході яких педагоги надають достовірну інформацію та науково-обґрунтовані факти про коронавірус для того, щоб зменшити страхи та занепокоєність через хворобу, а також підтримувати здатність учнів долати вторинні ефекти розповсюдження вірусу на їхні життя. Щоразу звертається увага на те, що учні мають дотримуватися соціального та зосередитися на засвоєнні хороших поведінкових і гігієнічних практик, таких як прикривати рот і ніс при кашлі та чханні ліктем та часто мити руки.

/Files/images/м2.jpg

/Files/images/м1.jpg



Пізнавальне заняття з елементом тренінгу "Знаю. Розумію. Виконую"

Для учнів 6 класу педагог-організатор підготувала та провела пізнавальне заняття з елементом тренінгу «Знаю.Розумію.Виконую». Метою роботи було проінформувати здобувачів освіти про поширення коронавірусної інфекції COVID-19, викликаної вірусом SARS-CoV-2. В ході роботи школярі визначали шляхи передачі хвороби та записували симптоми викликані вірусом. Працюючи, визначали, які заходи можна зробити, щоб уповільнити поширення респіраторних вірусів в учнівському середовищі та склали пам’ятку для школярів «Звичайні засоби обережності».

/Files/images/м5.jpg

/Files/images/м4.jpg

/Files/images/м3.jpg



Практичне заняття у 2 класі

"Коронавірус: як зберегти своє здоров'я" - ці слова стали темою практичного заняття у 2 класі 18 листопада, яке провела Паук Т.П. Учні прослухали інформацію щодо небезпечного захворювання, його симптомів, шляхів зараження. Переглянули та обговорили відеоролики, в яких розповідалося про те, як захиститись та не стати жертвою хвороби.

Другокласники обговорили правила поведінки під час адаптивного карантину в закладі освіти, пригадали засоби індивідуального захисту. В ході роботи складали малюнкову пам'ятку "Де чатують нас мікроби?" та вчилися правильно мити руки. Проводили дослід, який доводив, що мікроби справді "бояться" мила. Насамкінець виготовили тематичну аплікацію «З милом подружуся, і мікробів не боюся!».

/Files/images/тп1.jpg

/Files/images/тп.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 77

Коментарi