• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Протидія булінгу

2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

/Files/images/2022-23nr/23....jpg



/Files/images/23-24_nrk/434163397_1608816593208251_3761283204660426035_n.jpg Щорічно з 25 листопада до 10 грудня проходить Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства" з метою привернення уваги до проблем подолання насильства в сім'ях, жорсткого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок. У рамках цієї кампанії для учнів 2 класу було проведено інформаційну хвилинку "Всі рівні - всі різні" /Files/images/23-24_nrk/434173848_1134812317525229_804144847415300627_n.jpg



/Files/images/23-24_nrk/я.jpg


/Files/images/23-24_nrk/434170373_2578022349043911_4596843292630479650_n.jpg МИ ПРОТИ БУЛІНГУ

В рамках акції «16 днів проти насильства» з учнями 10 класу було проведено антибулінгове лото «Ми проти булінгу». Діти мали змогу пригадати ознаки, передумови та причини виникнення булінгу. Розглянули поняття «кібербулінгу» та визначили хто може бути учасниками булінгу. Десятикласники з’ясували, через які форми насильства проявляється булінг та як йому запобігти, а також зазначили наслідки */Ї\улінгу.


Порядок подання заяви проти булінгу

Про випадки булінгу (цькування) в Олександрівському ліцеї
(відповідно до Закону України від 18 грудня 2018 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», який набрав чинності 19.01.2019 року)
1. Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
2. Здобувач освіти, який став свідком булінгу в ліцеї, зобов’язаний повідомити про це вчителя, або безпосередньо керівника закладу освіти .
3. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
4. Учасники освітнього процесу подають заяву керівнику закладу освіти про випадки боулінгу стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
5. Керівник закладу освіти розглядає звернення у визначений законодавством термін та видає наказ про проведення розслідування.
6. Для прийняття рішення за результатами розслідування керівник закладу освіти створює наказом комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) та скликає її засідання. До складу комісії входять директор ліцею, педагогічні працівники (у тому числі психолог), батьки постраждалого та булера для прийняття рішення за результатами розслідування та виконання відповідних заходів реагування.
7. Проводиться повне та неупереджене розслідування щодо випадків булінгу (цькування) з залученням осіб від яких отримали інформацію.
8. Якщо випадок цькування був одиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
9. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
10. Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії
11. Здобувач освіти або інший учасник освітнього процесу, який постраждав від боулінгу, може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.

Зразок заяви

Заява булінга

ЗРАЗОК

Директору
Олександрівського ліцею
Глущенко Н.В.
ПІБ заявника (повністю), вчителя, учня класу, батька, матері
Домашня адреса:
___________________________________
Контактний телефон:___________________________

ЗАЯВА

Я, _____________________, інформую про випадок булінгу над учнем __________________________________________ з боку _______________________ групи або учнів:______________________

(Далі в донійній формі викладаються доповіді вільні всії)

До заявки додаю фото- та відеоматеріали (за наявності).

Дата Підпис


Поради учням «Як протидіяти булінгу»

  • Уникай бешкетника й перебувай у товаристві друзів. Не заходь у туалет, якщо задирака знаходиться там, не ходи в роздягалку, коли немає нікого поруч. Постійно перебувай у товаристві приятеля, щоб не залишатись наодинці з недругом. Перебувай в оточенні приятелів у транспорті (у шкільному автобусі), у коридорах або на перерві – скрізь, де можна зустріти бешкетника. Запропонуй те ж саме своєму другу.
  • Стримуй гнів. Розхвилюватись у зв'язку зі знущанням природно, але саме цього й домагаються бешкетники. Це змушує їх відчувати себе сильнішими. Намагайся не реагувати плачем, не червоній і не переймайся. Це вимагає великої кількості тренувань, але це корисна навичка дати відсіч бешкетнику. Іноді корисно практикувати стратегію приведення себе в повну рівновагу, наприклад, рахувати до десяти, записувати свої гнівні слова на аркуші паперу, робити глибокий вдих або просто йти. Іноді треба навчати дітей робити непроникний вираз обличчя, поки вони не позбудуться небезпеки (посмішка або сміх можуть провокувати розбишаку).
  • Дій хоробро, йди та ігноруй бешкетника. Твердо й чітко скажи йому, щоб він припинив, а потім розвернись й піди. Намагайся ігнорувати образливі зауваження, наприклад, демонструй байдужість чи вдавай, що ти захоплений бесідою по мобільному телефону. Ігноруючи задираку, ти показуєш, що він тобі байдужий. Зрештою, він, імовірно, утомиться діставати тебе.
  • Розкажи дорослим про знущання. Учителі, директор ліцею, батьки можуть допомогти припинити знущання.
  • Розповідай про це. Поговори з кимось, кому ти довіряєш, наприклад, із завучем, учителем, братом, сестрою або другом. Вони можуть запропонувати деякі корисні поради, і навіть якщо вони не можуть виправити ситуацію, це допоможе тобі відчути себе менш самотнім.
  • Усунь провокаційні фактори. Якщо розбишака вимагає від тебе грошей на обід, принось обід із собою. Якщо він намагається відібрати твій музичний плеєр, не бери його до ліцею

Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібер-булінгу, для дітей:

1. Не поспішай

Не поспішай, не виплескуй свій негатив у кібер-простір. Важливо домовитись із дитиною, щоб вона не відповідала на вразливі повідомлення до того, як порадиться з дорослими. Старшим дітям запропонуйте правило: перед тим, як писати і відправляти повідомлення, потрібно заспокоїтись, притишити роздратування, злість, образу, гнів. Емоції – погані порадники, вони минають, а написане і відправлене в Інтернет продовжує нести і помножувати негатив уже без Вашої волі і контролю.

2. Будуй свою репутацію

Будуй власну онлайн-репутацію, не провокуйся ілюзією анонімності. Інтернет – це особливе середовище із своїми правилами поведінки - «нетикетом» (новоутворення від англ. net –мережа і «етикет»). Хоча кібер-простір і надає додаткові можливості відчути свободу і розкутість завдяки анонімності, дитині потрібно роз’яснити, що існують способи довідатись, хто саме відправив повідомлення, хто стоїть за певним ніком (анонімним псевдонімом). І якщо некоректні дії у віртуальному просторі призводять до реальної шкоди – від анонімності залишається лише ілюзія: все тайне стає явним. У віртуальному просторі, як і в реальному, діє золоте правило: стався і дій стосовно інших так, як хотів би, щоб ставились до тебе. Крім того, Інтернет фіксує історію, яка складається із публічних дій учасників і визначає його онлайн-репутацію – накопичений образ особистості в очах інших учасників: заплямувати її легко, виправити – важко.

3. Поважай факти

Зберігати підтвердження факту нападів. Потрібно роз’яснити дитині: якщо її неприємно вразило якесь повідомлення чи картинка на сайті (фото, відео, будь що), правильна реакція – вимкнути екран (щоб зупинити негативний вплив, але не комп’ютер!) і негайно звернутись до батьків за порадою. Старші діти можуть зберегти чи роздрукувати сторінку самостійно, щоб порадитись з батьками в зручний час.

Що ігнорувати

Доречно ігнорувати поодинокий негатив. Одноразові образливі повідомлення найкраще ігнорувати, часто в результаті цього кібер-буллінг на початковій стадії і зупиняться. Досвідчені форумчани послуговуються правилом: «найкращий спосіб боротьби з неадекватами – ігнор». Якщо ж реагувати на негативні коментарі, комунікація продовжується.

Коли ігнорувати не варто

Не дивлячись на те, що відправник Вам не відомий, якщо листи систематично містять загрози життю і здоров’ю, або порнографічні сюжети, варто поставити до відома телефонного або Інтернет-провайдера, інспектора місцевого відділку міліції із роботи з неповнолітніми (для цього й важливо копіювати повідомлення із загрозами). Якщо образлива інформація розміщена на сайті, варто зробити запит адміністратору щодо видалення цієї інформації.


Нижче наведено ще декілька порад на випадок, якщо вас залякують або переслідують у мережі:

  • Повідомляйте про залякування в мережі, незважаючи на те, чи воно стосується вас безпосередньо. Позначайте такі випадки для розгляду командою YouTube. Блокуйте користувачів, які залякують або переслідують.
  • Ніколи не відповідайте на такі коментарі, адже це може лише погіршити ситуацію. Хоча це й складно, спробуйте ігнорувати образи.
  • Зберігайте та роздруковуйте образливі повідомлення, публікації, зображення чи відео, які ви отримали чи побачили.
  • Занотовуйте дату та час публікації образливих повідомлень, а також будь-які дані про особу, яка їх опублікувала.
  • Не передавайте відео чи повідомлення, метою яких є залякування в мережі, адже ви станете співучасником.
  • Якщо вас постійно ображають, спробуйте змінити свій ідентифікатор користувача, псевдонім або профіль.
  • Насамкінець, не ігноруйте випадки залякування інших осіб у мережі. Якщо ви натрапите на такий випадок, повідомте про це та запропонуйте свою допомогу – розкажіть користувачеві про CyberMentors.

Почувайтеся безпечно в мережі, використовуючи наведені нижче поради щодо запобігання залякуванню:

  • Не публікуйте в мережі особисту інформацію.
  • Нікому не повідомляйте свої паролі.
  • Обдумуйте свої висловлювання, перш ніж публікувати їх у мережі.
  • Поважайте погляди інших користувачів. Те, що ви з кимсь не погоджуєтесь, не дає вам права бути грубим або ображати інших.
  • Періодично шукайте відомості про себе в Google. Ви зможете побачити в мережі інформацію про себе, яка доступна іншим, а також змінити те, що вам не сподобається.

Наказ "Про запобігання та протидію булінгу (цькування) в ліцеї на 2023-2024 навчальний рік"


План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у 2023/2024 навчальному році


Нормативно-правова документація щодо протидії булінгу

Закон України ''Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)'' (18.12.2018 №2657-VIII)

Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.02.2020 № 293 ''Про затвердження плану заходів,спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти''

Лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 № 1/9-436 ''Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)

Лист Міністерства освіти і науки України від 11.02.2020 № 1/9-80 ''Про затвердження наказу МОН України від 28.12.2019 року № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти''

Наказ МОН "ДЕЯКІ ПИТАННЯ РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ"


2022-2023 навчальний рік


Організації, які займаються проблемами булінгу в Україні

/Files/images/2022-23nr/maxresdefault.jpg


Булінг. Посилання на відео

https://www.youtube.com/watch?v=9Nh4_pYHnfA&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=_UO1fZ_Rvoo&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=C7HjfAE4G5Q&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=yyfbfkQeQVo&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=espwzDTLVkE

https://www.stopbullying.com.ua/

Кiлькiсть переглядiв: 152

Коментарi

Що таке "булінг" та чому про нього треба знати всім батькам: пояснюють у центрі соціальних служб


Наказ "Про організацію роботи щодо протидії булінгу (цькуванню) в Олександрівському ліцеї"


План заходів для запобігання булінгу та будь - яким іншим проявам насилля на 2022-2023 навчальний рік Олександрівського ліцею


Добірка корисних матеріалів із Бібліотеки для вчителів щодо протидії булінгу (цькуванню) в ліцеї:

Тема: «Протидія булінгу в учнівському колективі»Автор: Чалова МаринаПро матеріал: Ця розробка розвиватиме в учнів співчутливе ставлення до жертв насилля та допоможе дітям опанувати навички надання і отримання допомоги.

Тема: «Протидія булінгу»Автор: Головльова ЮліяПро матеріал: Авторська розробка ознайомить дітей із поняттям «булінг», а також його видами та проявами. Розвиває в учнів навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій та толерантного спілкування. Формує негативне ставлення до булінгу.

Тема: «Протидія булінгу в школі»Автор: Мартинюк МирославаПро матеріал: У буклеті міститься інформація про види булінгу, поради батькам та статистичні дані про дітей, які страждають від булінгу. Також розміщено інформацію щодо штрафів проти булінгу.

Тема: Виховна година «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

Автор: Каламбет Юлія Про матеріал: Авторська розробка ознайомить учнів із поняттям «булінг», його формами та структурою. Виховує почуття емпатії та переживання до дитини, яка страждає від насильства та розвиває в учнів вміння шукати шляхи виходу зі складної ситуації.

Тема: «Протидія булінгу в умовах спеціального навчального закладу»Автор: Назаренко СофіяПро матеріал: Авторка пропонує розробку, яка ознайомить учнів із поняттям та видами булінгу. Матеріал містить рекомендації для вчителів, які допоможуть якомога раніше виявляти ознаки булінгу у класі.

Тема: «План заходів протидії булінгу в школі (цькування)»Автор: Лесько РусланаПро матеріал: Ця розробка допоможе вчителям провести успішну профілактичну роботу з педагогічним колективом, щоб навчити виявляти булінг/агресію та запобігати розповсюдженню цього явища.

Тема: «Анкета для вчителів: попередження булінгу»Автор: Циган IлляПро матеріал: Ця авторська розробка буде корисною для практичних психологів та адміністрації школи. Вона дає змогу виявити прояви булінгу в класах.

Тема: «Булінг. Протидія цькуванню»Автор: Куришева ОленаПро матеріал: Авторська розробка допоможе розібратися учням у понятті, видах та ознаках булінгу. Навчить дітей розв'язувати конфліктні ситуації без застосування фізичного і психологічного насилля.

Тема: «Протидія булінгу в підлітковому віці та закладах освіти»Автор: Шенаєва КрістінаПро матеріал: У цій розробці проаналізовано соціально-педагогічну та психологічну проблему сучасності. Розкрито ознаки, основні причини, причини булінгу та основні його риси. Крім того, проаналізовано механізми розвитку булінгу та наслідки для всіх учасників його прояву (для жертв, булерів (хуліганів/агресорів) і спостерігачів).

Тема: «Протидія булінгу в дитячому середовищі»Автор: Маріонда ГалинаПро матеріал: Ця розробка ознайомлює учнів із поняттям «булінг», його видами та проявами. Розвиває навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій і толерантного спілкування. Покращує знання учнів із правил безпечної поведінки в мережі інтернет.


2021-2022 навчальний рік

Наказ "Про створення безпечного освітнього середовища, формування в учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2021/2022 навчальному році


Наказ "Про затвердження Порядку подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькуванню) та Порядку реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі"


План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у 2021/2022 навчальному році


ЗНАЙ!!!

ЩО ТАКЕ НАСИЛЬСТВО?

НАСИЛЬСТВО - це будь-які умисні дії однієї людини по відношенню до іншої, якщо

ці дії порушують права й свободи людини, наносять їй фізичну, моральну чи психічну

шкоду.

ЯКІ БУВАЮТЬ ВИДИ НАСИЛЬСТВА?

ФІЗИЧНЕ (штовхання, побиття, жбурляння різними предметами, спроба вбивства)

ПСИХОЛОГІЧНЕ (стеження, погрози, залякування, шантаж, приниження, ігнорування).

СЕКСУАЛЬНЕ(сексуальні домагання, образи, зґвалтування).

ЕКОНОМІЧНЕ (фінансовий контроль, обмеження, заборона працювати і вчитися, свідоме руйнування та пошкодження майна).

СІМЕЙНЕ (умисний фізичний, сексуальний, психологічний чи економічний вплив,

примус з боку одного члена сім'ї у відношенні до іншого з метою контролю, залякування).

ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ПРИЧИНИ НАСИЛЬСТВА?

 Низька (завищена) самооцінка кривдника.

 Невміння вирішувати проблеми іншими методами.

 Влада за всяку ціну(бажання домінувати).

 Власний негативний досвід.

 Психічні розлади та високий рівень агресії.

 Вживання алкоголю, наркотичних речовин.

НЕ ЗАБУВАЙ…

Насильство – це неодноразова дія, а процес, що складається з циклів насильства, які

тримаються на продовженні стосунків потерпілої та кривдника. Якщо насильство один

раз з’явилось у стосунках, то є велика імовірність, що воно повториться, а

інтенсивність його і ступінь жорстокості будуть зростати. Динаміка таких стосунків

може бути проілюстрована так званою хвилею насильства.

ЗАХИСТИ СЕБЕ!!!

Людина, у результаті вчинення над нею насильницьких дій, відчуває страх, сором, біль, злість, безпорадність…

Якщо ти переживаєш такі емоції, то ти, імовірно, зазнаєш насильства…Задумайся!

Якщо ж такі емоції і почуття викликані твоїми словами чи діями, то ти сам вчиняєш насильство... Зупинись!

Якщо у своєму житті ти зіткнувся із насильством… Пам’ятай, що завжди є люди, які

готові тобі допомогти. Це можуть бути твої друзі, батьки, класний керівник, психолог.

Якщо хтось із твоїх друзів зазнає насильства… Порадь йому звернутися за

допомогою або повідом про це самостійно тим, кому ти довіряєш.

ПАМ`ЯТАЙ!!!

Ти маєш право перебувати в безпеці!

Ти маєш право на захист!


Офіційний вебсайт системи Безоплатної правової допомоги


Корисні посилання щодо теми антибулінгу


Права та обов'язки учнів

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про загальну середню освіту», учень – це особа, яка навчається і виховується в одному із загальноосвітніх навчальних закладів, зарахування до яких, як правило, здійснюється з 6 років.

Статус учнів як учасників навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, їх права та обов’язки визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.

Відповідно до ст. 51 Закону України «Про освіту», основними правами учнів як учасників навчально-виховного процесу є:

· право на навчання для здобуття відповідного освітнього рівня;

· вибір навчального закладу, форми навчання та позакласних занять;

· користування навчальною, науковою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою навчального закладу;

· доступ до інформації в усіх галузях науки;

· участь у олімпіадах, виставках, конкурсах і т.п.;

· участь в об’єднаннях громадян (законодавством України передбачено створення молодіжних та дитячих громадських організацій, зокрема відповідно до Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації», дитячі громадські організації - об'єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства, молодіжні громадські організації -- об'єднання громадян віком від 14 до 35 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на задоволення та захист своїх законних соціальних, економічних, творчих, духовних та інших спільних інтересів);

· право на безпечні та нешкідливі умови навчання;

· користування послугами закладів охорони здоров’я, засобами лікування, профілактики захворювань та зміцнення здоров’я;

· право на захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують права або принижують їх честь і гідність;

· право на безкоштовне регулярне підвезення до школи і зі школи рейсовим транспортом або транспортом підприємств, установ та організацій, для учнів, які проживають у сільській місцевості на відстані понад 3 км від школи;

Відволікання учнів в навчальний час для проведення заходів, не пов’язаних з навчанням, забороняється.

Обов’язками учнів, як учасників навчально – виховного процесу є:

· дотримання законодавства, моральних та етичних норм;

· систематичне та глибоке оволодіння знаннями, практичними навичками, підвищення загального культурного рівня;

· дотримання Статуту та Правил внутрішнього розпорядку навчального закладу.

Інші обов'язки учнів можуть встановлюватися законодавством, положеннями про навчальні заклади та їх статутами.

Учні мають право:

· на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

· на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

· на доступ до інформації з усіх галузей знань;

· брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

· брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

· брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців);

· брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

· на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

· на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

· на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні.

Учні зобов’язані:

· оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

· дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

· бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

· дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

· брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

· дотримуватися правил особистої гігієни;

· піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;

· дотримуватись чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;

· діяти на благо навчального закладу, піклуватися про честь і авторитет установи;

· дотримуватись правил співдружності (поважати погляди та переконання інших людей, поважати жінок, дівчат, працівників навчального закладу, піклуватись про батьків, допомагати їм у веденні домашнього господарства);

· дотримуватися ділового стилю одягу;

· займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.

Учням забороняється:

· допускати прояви грубості, вульгарності;

· палити у приміщеннях і на території навчального закладу;

· використовувати петарди;

· вживати алкогольні вироби, наркотичні та токсичні речовини;

· псувати державне, громадське та особисте майно.


Анкета для учня

/Files/images/rzne/1554813465.jpg


wym-1633027555357

/Files/images/stop_bulng/Булінг.jpg

Якщо ваша дитина агресор?

- Відверто поговоріть з дитиною про те, що відбувається, з’ясуйте мотивацію її поведінки;- Поясніть дитині, що за вчинення булінгу (цькування) наступає адміністративна відповідальність;- Чітко і наполегливо попросіть дитину припинити таку поведінку; повідомте їй, що будете спостерігати за її поведінкою;- Зверніться до шкільного психолога і проконсультуйтеся щодо поведінки своєї дитини під час занять;- Дотримуйтесь рекомендацій комісії з розгляду випадків булінгу, якщо щодо вашої дитиниПам’ятайте, дитина-агресор не зміниться відразу! Це тривалий процес, який потребує витримки і терпіння!

/Files/images/stop_bulng/d1c90d7a-ac49-4d0a-8298-50222a49b949.jpg

******************************************************

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України щодо інформаційної кампанії Міністерства юстиції України «Стоп булінг» Олександрівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів долучився до проведення правопросвітницьких заходів щодо протидії булінгу

https://www.youtube.com/watch?v=dUcPUBjom9Y&t=9s https://www.youtube.com/watch?v=df2AMfKggos

**************************************************************************************



Безпека дітей в інформаційному просторі, недискримінація та протидія булінгу


НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

1. Закон України від 18.12.2019 року№ 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»

2. Наказ МОН № 1646 від 28.12.2019 року «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»

3. Лист МОН України від 11.02.2020 № 1/9-80 щодо затвердження наказу Міністерства освіти і науки України від 28 грудня 2019 року № 1646

4. Лист МОН України від 29.01.2019 № 1/11-881 Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»

5. Лист МОН України від 29.12.2018 № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу»

6. Лист МОН України від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»

7. Лист МОН України від 28.12.2016 № 1/9-680 «Щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження»


2020-2021 навчальний рік

Наказ "Про затвердження плану заходів щодо проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»


Головні компоненти булінгу :

1. Це агресивна і негативна поведінка.

2. Булінг здійснюється регулярно.

3. Булінг відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу.

4. Ця поведінка є умисна.



/Files/images/_nov_kartinki/999.jpg

Як допомогти дитині, якщо вона піддається булінгу?

/Files/images/_nov_kartinki/34.jpgЯк батькам і працівникам ЗЗСО запобігти булінгу?


/Files/images/_nov_kartinki/45.jpg


/Files/images/_nov_kartinki/006.jpg


/Files/images/_nov_kartinki/1_1.jpg


Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти


Відповідальність за булінг


СТОП – булінг

Сьогодні в Україні здійснено важливий крок, аби діти не залишалися наодинці зі своїми проблемами, а могли поділитися наболілим й отримати кваліфіковану допомогу.

За ініціативи Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда - Україна» з 2013 року в Україні функціонує Національна дитяча «гаряча» лінія та Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.

Тут маленькі українці можуть знайти підтримку та пораду стосовно своїх проблем, якими їм ні з ким поділитися, а батьки, вчителі та вихователі мають змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей. Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх українських операторів.

Окрім того, Верховною Радою України було прийнято Закон України від 18 грудня 2018 року №2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».

Згідно із Законом, булінг (цькування) – це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників.

Телефони довіри:

  • Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);
  • Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;
  • Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;
  • Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
  • Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;
  • Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
  • Національна поліція України 102.
/Files/images/vihovna_robota/булінг.PNG

/Files/images/_nov_kartinki/images.jpg

План заходів

спрямованих на запобігання та протидію булінгу

/Files/images/_nov_kartinki/71603-стоп-булінг-310х310-98-грн-min-400x400.png


Наказ про підсумки роботи з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу.

Діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

https://padlet.com/oksano4ka_25/i9v3rwjud9ubhwtb

/Files/images/rzn_kartinki/Булінг.jpg



Кiлькiсть переглядiв: 449

Коментарi