• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

2024 рік

Договір про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних та науково - педагогічних працівників з КЗ "Кіровоградський обласний інститут педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського" 2024 рік

Витяг з плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2024 році Олександрівського ліцею Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області

Визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників

/Files/images/_nov_kartinki/dlya_uchnv/1.JPG


Задля успішного проходження обов’язкової атестації кожен педагогічний працівник зобов’язаний підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, опановувати нові та вдосконалювати раніше набуті компетентності, відповідати професійному стандарту вчителя. Процедуру підвищення кваліфікації визначають статті 6, 18, 54 та 59 Закону України «Про освіту» від 5 вересня 2017р https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text, стаття 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text, Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників затверджений Постановою КМ України від 21 серпня 2019 р. №800 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#Text (далі Порядок)

ПЕДАГОГ МАЄ ПРАВО ОБИРАТИ СУБ’ЄКТ, ФОРМИ, ВИДИ ТА НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФИКАЦІЇ

Результати підвищення кваліфікації у суб'єктів підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи підтвердження. Результати підвищення кваліфікації у інших суб'єктів підвищення кваліфікації визнаються рішенням педагогічної ради відповідного закладу освіти (пункт 24 Порядку).

Для визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічна рада перевіряє відповідність суб’єкта підвищення кваліфікації та виданого ним документа про підвищення квалификації вимогам законодавства (пункт 13 Порядку), виконання суб’єктом підвищення кваліфікації умов договору, заслуховує педагогічного працівника щодо якості виконання програми підвищення кваліфікації, результатів підвищення кваліфікації, та приймає рішення про визнання (або невизнання) результатів підвищення кваліфікації.

Педагогічні працівники самостійно обирають суб’єкт підвищення кваліфікації, який може надавати освітні послуги з підвищення кваліфікації, форми, види та напрями (пункт 7 Порядку ).

Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти, наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, що проводить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних працівників (пункт 9 Порядку ).

Суб’єкт підвищення кваліфікації затверджує програму підвищення кваліфікації, видає документ про підвищення кваліфікації (пункт 10 Порядку), та надає посилання на обліковий запис документів про підвищення кваліфікації (пункт 13 Порядку).

Педагогічні працівники самостійно визначають щорічний обсяг (кількість годин) підвищення кваліфікації. Обсяг годин підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за накопичувальною системою. Жодних вимог до встановленого щорічного обсягу годин у відповідному плані підвищення кваліфікації немає.

Порядком встановлено загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічних працівників:

✔ закладів загальної середньої освіти не може бути меншим за 150 годин на п’ять років;

✔ для закладів дошкільної, позашкільної та фахової передвищої освіти не може бути менше ніж 120 годин на п’ять років (пункт 16 Порядку).


Угода про співпрацю з "Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини"

Договір про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних "Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини" 2023 рік
Договір про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних та науково - педагогічних працівників з КЗ "Кіровоградський обласний інститут педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського" 2022 рік
Витяг з плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2022 році Олександрівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Особисті перспективні плани підвищення кваліфікації вчителів закладу

АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Інформаційний порадник)


Шановні колеги!


Атестаційна комісія закладу освіти надає роз’яснення та рекомендації , як організувати підготовку до атестації та як діяти вчителю, щоб отримати задоволення від процесу атестації.

Відповідно до нового положення, під час підвищення кваліфікації діятиме принцип «гроші ходять за вчителем», а самі педагоги братимуть безпосередню участь у плануванні свого професійного розвитку. Іншими словами, вчитель самостійно має вносити пропозиції до плану підвищення кваліфікації закладу освіти на рік. Розповідаємо сьогодні про особливості плану підвищення кваліфікації, його структуру та пропонуємо зразок пропозицій до плану підвищення кваліфікації, які має подавати педагог.

Ключові моменти планування підвищення кваліфікації працівників закладу освіти:

§ План підвищення кваліфікації певного закладу освіти на відповідний рік включає: список педагогічних та/або науково-педагогічних працівників, які повинні пройти підвищення кваліфікації у цьому році, теми (напрями, найменування), форми, види, обсяги (тривалість) підвищення кваліфікації (у годинах або кредитах ЄКТС), перелік суб’єктів підвищення кваліфікації, строки (графік), вартість підвищення кваліфікації (у разі встановлення) або примітку про безоплатний характер надання такої освітньої послуги чи про самостійне фінансування підвищення кваліфікації педагогічним або науково-педагогічним працівником.

§ План підвищення кваліфікації може містити додаткову інформацію, що стосується підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.

§ План підвищення кваліфікації може бути змінено протягом року в порядку, визначеному педагогічною радою.

§ За погодженням педагогічного або науково-педагогічного працівника, керівника відповідного закладу освіти (уповноваженої ним особи) і суб’єкта підвищення кваліфікації строки (графік) підвищення кваліфікації такого працівника протягом відповідного року можуть бути уточнені без внесення змін до плану підвищення кваліфікації.

§ Орієнтовний план підвищення кваліфікації формується з урахуванням пропозицій педагогічних працівників і оприлюднюється на інформаційному стенді закладу освіти та на його веб-сайті.

Джерело: http://teach-hub.com/plan-pidvyshchennia-kvalifikatsii/

Атестація педагогічних працівників

<>

Кiлькiсть переглядiв: 517

Коментарi